آفتاب

شیخ علی سلمان: انفجار القطیف عربستان نتیجه تنش طایفه‌ای است

شیخ علی سلمان: انفجار القطیف عربستان نتیجه تنش طایفه‌ای است

دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین که به اتهامات ساختگی در زندان رژیم آل خلیفه به سر می‌برد در پیامی اعلام کرد که انفجار اخیر در استان القطیف عربستان نتیجه تنش طایفه‌ای و افکار تندروی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین بزرگترین جمعیت شیعه مخالف این کشور که هم‌اکنون به اتهامات ساختگی در زندان رژیم آل خلیفه به سر می‌برد در پیامی به خانواده‌های شهدای انفجار تروریستی اخیر در استان القطیف عربستان تسلیت گفت و از خداوند برای ساکنان القطیف امنیت و آرامش و برای خانواده‌های قربانیان صبر طلب کرد.

شیخ علی سلمان در این پیام که در صفحه رسمی وی در پایگاه ارتباط اجتماعی توییتر منتشر شده است، گفت: انفجار تروریستی القطیف نتیجه تنش طایفه‌ای و افکار تندروی است.

روز جمعه گذشته یک عامل انتحاری به مسجد امام علی(ع) در شهرک «القدیح» واقع در استان القطیف عربستان حمله کرد که موجب شهادت 21 تن و زخمی شدن بیش از 100 تن دیگر شد. این حمله با محکومیت‌های زیادی از سوی شیعیان جهان مواجه شده است طوری که مردم بحرین بار دیگر روز دوشنبه با شعار «شهید شما شهید ماست» تظاهرات گسترده‌ای را در مناطق مختلف برگزار و این حمله را محکوم کردند.

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهایی تروریسم و طایفه‌گرایی را محکوم کردند و خواهان مجازات عاملان این حملات و حامیان گروه‌های تروریستی شدند.

انتهای پیام

کد N836352

وبگردی