آفتاب
حاشیه نگاری مهر/

حضور پرشور مردم غرب استان تهران برای استقبال از رئیس جمهور

حضور پرشور مردم غرب استان تهران برای استقبال از رئیس جمهور

غرب استان تهران-مردم غرب استان تهران با حضوری پر شور در ورزشگاه ثمری ملارد در انتظار ورود رئیس جمهور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز حجت الاسلام حسن روحانی به همراه جمعی از وزرا و مسئولان دولت یازدهم با حضور در غرب استان تهران با مردم شهرستان های ملارد، شهرقدس و شهریار دیدار خواهند کردند.

این سفر اولین مرحله از سفرهای استانی رییس جمهور به شهرستان های استان تهران است. بر اساس اعلام مسئولان طی چهار الی پنج مرحله، حجت الاسلام روحانی به تمامی شهرستان های استان تهران سفر خواهد کرد.

*در حال حاضر جمعیت زیادی از مردم در ورزشگاه ثمری ملارد در انتظار حضور رییس جمهور هستند.

* اگرچه طبق اعلام قبلی و تبلیغات وسیع شهری آغاز مراسم سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم شهرستان ملارد، شهرقدس و شهریار ساعت ۸ صبح اعلام شده بود اما این مراسم با تأخیر زیاد آغاز می شود.

*مردم شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس که در ورزشگاه شهید ثمری ملارد حضور دارند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به ابراز احساسات می پردازند.

                         

*اگرچه اعلام شده بود که سامانه سامد برای ارتباط مردم با رییس جمهور و دولت طراحی شده است اما جمعی از شهروندان با در دست داشتن نامه خواستار رسیدگی به مشکلات شخصی و منطقه خود هستند.

*روز گذشته جلسه هماهنگی میان خبرنگاران استان تهران برای پوشش رسانه ای سفر رییس جمهور برگزار شد اما خبرنگاران برای دقایقی اجازه ورود به ورزشگاه شهید ثمری را پیدا نکردند که پس از هماهنگی های به عمل آمده در میان مردم حاضر شدند.

*جایگاه ویژه حضور مسئولان در ورزشگاه شهید ثمری گنجایش لازم را ندارد به طوری که قبل از حضور رییس جمهور و در حالی که هنوز نیمی از ورزشگاه خالی است، این بخش پر شده است.

                       

*عده ای از مردم هم با سر دادن شعارهایی نظیر خامنه ای زنده باد، روحانی پاینده باد، دورد بر روحانی و در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، امام راحل و رییس جمهور از حجت الاسلام روحانی آماده استقبال از روحانی هستند.

کد N835852

وبگردی