آفتاب

مرحله نهایی رزمایش بیت‌المقدس 27 برگزار شد

مرحله نهایی رزمایش بیت‌المقدس 27 برگزار شد

مرحله نهایی رزمایش بیت‌المقدس 27 در منطقه عمومی نصر آباد اصفهان با حضور یگانهای پیاده، مکانیزه، زرهی، توپخانه یگان‌های ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این مرحله از رزمایش که با تک هوایی دشمن فرضی آغاز شد، یگان‌های زرهی و مکانیزه با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش و با اجرای تاکتیک‌های مناسب و تمرین شده پدافند قاطع در سطح را اجرا کردند.

مرحله نهایی رزمایش بیت المقدس 27 با حضور تمامی رسته های نیروی زمینی ارتش و استفاده از تجهیزات و سلاح‌هایی از قبیل تانک‌های بهینه سازی شده اسکورپین، لانچرهای ضد بالگردی، تیربار شش لول اخگر و سامانه‌های مخابراتی و سلاح تک تیرانداز BM ژ-3 که یکی از دستاوردهای نیروی زمینی ارتش است برگزار شد. همچنین در این مرحله میزان آمادگی و توانمندی یگان‌های پیاده، زرهی، توپخانه، هوابرد و هوانیروز مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این مرحله از رزمایش بیت المقدس 27 که با حضور مقتدرانه یگان‌های نیروی زمینی ارتش همراه بود، فرماندهان و اساتید توانمند، تجربیات هشت سال دفاع مقدس و تاکتیکی دفاعی لازم را به افسران و فرماندهان جوان انتقال دادند.

همچنین در این رزمایش یگانهای پهپاد نیروی زمینی ارتش با حضور در منطقه رزمایش علاوه بر عکسبرداری از مواضع دشمن فرضی تمامی اطلاعات منطقه را آنلاین، به قرارگاه فرماندهی رزمایش ارسال کردند.

در این رزمایش، سلاح تک تیرانداز 7.62 میلیمتری بومی که قابلیت درگیری تا 800 متر و قدرت تخریب نفرات دشمن و تجهیزات سبک را داراست نیز استفاده شد.

انتهای پیام

کد N834872

وبگردی