آفتاب
نشست «مشق غیرت، بازرسی و بازجویی ممنوع»/۵

صفار هرندی: اکنون در زمره دلواپسان هسته ای هستم

صفار هرندی: اکنون در زمره دلواپسان هسته ای هستم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز می گویم بنده نیز دلواپس هستم و جزء آن دسته از مردمی خواهم بود که دغدغه هسته ای دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست «مشق غیرت، بازرسی و بازجویی ممنوع» که صبح امروز در سالن اجتماعات خبرگزاری مهر برگزار شد، گفت: حقیقت امر این است که بنده در مباحث حقوقی نه به لحاظ حقوقی و نه فنی، تبحری ندارم و به همین دلیل کمتر به مباحث هسته ای ورود می کنم.

وی با اشاره به دلواپسی برخی از آنچه در پرونده هسته ای کشورمان می گذرد، افزود: از این جهت که بنده تبحری در مباحث هسته ای ندارم، هیچ گاه در زمره کسانی که دغدغه و دلواپسی داشته اند نبوده ام، اما امروز می گویم بنده نیز دلواپس هستم و جزء آن دسته از مردمی خواهم بود که دغدغه هسته ای دارند.

صفارهرندی ادامه داد: البته دلواپسی بنده به این معنی نیست که اکنون اطلاعات ویژه ای در مورد مباحث هسته ای پیدا کرده باشم اما از آنچه در محیط عمومی می گذرد و ادبیات مقامات آمریکایی و واکنش های ضعیف طرف ایرانی، نگرانی بنده را نیز برانگیخته است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در اوایل که تیم مذاکره کننده هسته ای مسئول بحث هسته ای ایران شد، جان‌کری جمله ای را خطاب به تیم مذاکره کننده گفته بود و آن اینکه شما این همه نگران نباشید و روی کلمات توقف نکنید و بگذارید این جریان به توافق منجر شود.  

 

ادامه دارد...

کد N834684

وبگردی