آفتاب
استاندار قم:

ایجاد بانک جامع اطلاعات اراضی ملی در استان ضروری است

ایجاد بانک جامع اطلاعات اراضی ملی در استان ضروری است

استاندار قم ایجاد بانک جامع اطلاعات اراضی ملی در مقابله با زمین‌خواری را ضروری دانست و اهتمام مدیران برای ایجاد آن را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش امروز(یکشنبه) در جلسه ستاد مبارزه با زمین خواری که با حضور مسئولین دستگاه‌های اجرایی در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد،‌ طی سخنانی بر اهتمام مردم و مسئولین بر اجرای قوانین مرتبط با اراضی ملی تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با حفظ محیط زیست، توجه به پیوست‌های زیست محیطی را برای اجرای پروژه های عمرانی ضروری دانست و افزود: این مهم در دستگاه‌های اجرایی استان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی در ادامه زمین خواری را از معضلات سال‌های اخیر کشور عنوان و تصریح کرد: با این پدیده زشت باید با قاطعیت و جدیت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در استان همچنین ایجاد بانک جامع اطلاعات اراضی ملی را در پیشگیری و مقابله با زمین خواری ضروری دانست و با تاکید بر ایجاد هر چه سریعتر این بانک اطلاعاتی در قم خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی و نظارتی باید در ایجاد این بانک مشارکت فعال داشته باشند.

استاندار قم با تقدیر از جدیت قوه قضاییه و نهادهای زیربط در مقابله با زمین خواران افزود: دستگاه های اجرایی و نیروی انتظامی نیز باید اهتمام خاصی نسبت به اجرای این حکم ها داشته باشند.

وی هم‌چنین در جلسه شورای مدیران و مشاورین که امروز در تالار امام جواد (ع) استانداری برگزار شد، طی سخنانی به سفر هیات دولت به استان اشاره کرد و گفت: نگاه ویژه دولت به این استان و تلاش برای خدمت رسانی بهتر به مردم این استان از رخدادهای مهم این سفر بود.

نماینده عالی دولت در استان انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پیش رو را مورد توجه قرار داد و استفاده از ظرفیت افراد باسابقه های درخشان انقلابی در راستای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات را خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین صالحی منش در ادامه همچنین بر لزوم تلاش مدیران برای توسعه و ترقی استان تاکید کرد.

استاندار قم با تاکید بر استقرار دولت الکترونیک برای خدمات رسانی به مردم، توجه مدیران اجرایی به استفاده از فناوری اطلاعات را ضروری دانست و خواستار اهتمام ایشان در حرکت به این سمت شد.

صالحی منش در ادامه با اشاره به رصد فعالیت‌های روسای دستگاه های اجرایی، طرح ارزیابی مدیران را مورد توجه قرار داد و افزود: این طرح موجب آشنایی کامل با وظایف دستگاه ها و شناسایی مدیران توانمند جهت ادامه همکاری ها شده است.

انتهای پیام

کد N834055

وبگردی