آفتاب
کارلوس کی‌روش مطرح کرد؛

حفظ منافع تیم ملی و باشگاه‌ها در تقویم لیگ/کارمان بسیار دشوار است

حفظ منافع تیم ملی و باشگاه‌ها در تقویم لیگ/کارمان بسیار دشوار است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد قرار است تقویمی برای مسابقات فصل آینده لیگ و برنامه‌های تیم ملی تنظیم شود که طبق آن منافع تیم ملی و باشگاه‌ها حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری عصر امروز در محل سازمان لیگ در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در ترکیه، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست تنها در مورد هماهنگی بین برنامه‌های تیم ملی و لیگ صحبت می‌کنم، زیرا قرار است با یک برنامه‌ریزی منسجم از سوی سازمان لیگ و فدراسیون همه دست به دست هم داده تا متحدانه کار را پیش ببریم.

وی ادامه داد: قرار است تقویمی برای مسابقات فصل آینده لیگ و برنامه‌های تیم ملی تنظیم شود که طبق آن منافع تیم ملی و باشگاه‌ها حفظ شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین افزود: تیم ملی کارهای بسیار بسیار دشوارتری را برای حضور موفق در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه و جام ملت‌های آسیا در امارات پیش‌رو دارد؛ همانگونه که تیم‌های باشگاهی ما کار سختی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا داشته و دارند.

کی‌روش صحبت‌هایش را این‌گونه ادامه داد: شما ببینید پرسپولیس و نفت که از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده‌اند و دیگر تیم‌های ایرانی که حذف شدند، چه کار سختی را در این مسابقات پیش‌رو داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای دارید تا در سال جاری فشار مضاعفی به تیم ملی و باشگاه‌ها وارد نشود؟ تصریح کرد: مطمئناً راهکارهای خوبی مد نظر است تا باشگاه‌ها تحت تاثیر تیم ملی نبوده و نتیجه تیم ملی هم تحت تاثیر لیگ قرار نگیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین افزود: قطعاً یک گروه 20 نفره خوب می‌تواند به بهترین شکل برنامه‌ها تنظیم کند زیرا تلاش ما این است که راهکاری مناسب در نظر بگیریم تا نه تیم ملی و نه باشگاه‌ها متضرر نشوند.

این خبر در حال تکمیل شدن است...

کد N834006

وبگردی