آفتاب
رقابتهای والیبال قهرمانی آسیا؛

بانوان ایران مغلوب تیم دوم ژاپن شدند

بانوان ایران مغلوب تیم دوم ژاپن شدند

تیم ملی والیبال بانوان ایران در بازی دوم خود در مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا مقابل تیم ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان ایران بعد از شکست برابر ویتنام در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی آسیا امروز یکشنبه برابر تیم ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. 

تیم ملی ایران با ترکیب مینا روستا، مائده برهانی، مهسا صابری، نگار کیانی، شبنم علیخانی و مهسا کدخدا به میدان رفت و در ست اول نبرد پایاپایی را آغاز کرد اما به دلیل حملات و دفاع خوب ژاپن و اشتباهات فردی و دریافت‎های ضعیف ایران با نتیجه ۲۵-۱۹ شکست خورد. در ست دوم نیز ملی پوشان ایران باانگیزه ظاهر شدند و چند امتیاز از حریف خود جلو افتادند اما نتیجه مشابه ست اول را تکرار کرده و ۲۵-۱۹ متوقف شدند. در ست سوم نیز بازیکنان ایران نتوانستند بر حریف خود غلبه کنند و با دریافت‎ها و تکرار اشتباهات فردی با نتیجه ۲۵- ۱۶ شکست خوردند.

به این ترتیب ملی پوشان کشورمان با قبول دو شکست در مرحله دوم برابر ویتنام و ژاپن فردا استراحت می کنند و روز سه شنبه مسابقه خواهند داد.

لازم به ذکر است ژاپن از آنجا که به دلیل میزبانی صعودش به رقابتهای مقدماتی المپیک به عنوان میزبان قطعی شده، با تیم دوم خود در این رقابتها شرکت کرده است. 

کد N833966

وبگردی