آفتاب
نماینده میرجاوه:

دولت، مجلس و قوه قضاییه به کرامت معلمان توجه کنند

دولت، مجلس و قوه قضاییه به کرامت معلمان توجه کنند

نماینده مردم میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت ، مجلس و قوه قضاییه به کرامت معلمان و حقوق آن‌ها به لحاظ قضایی ، معیشتی و قانونی رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا پشنگ طی تذکر خود در جلسه علنی امروز مجلس گفت:‌ متولی امنیت کارمندان دولت ومعلمین کیست؟ رفع مشکلات معلمان پیشکش، به فکر امنیت آن‌ها باید بود و در منطقه ما صاحبان پول های کثیف و مافیای مواد مخدر امنیت این قشر را بر هم زده‌اند.

وی افزود: براساس کدام قانون خون پاک معلمان و کارمندان با سرنوشت شوم سوداگران مرگ و جهل و جهالت گره می خورد و چرا این افراد شوم به سزای اعمالشان نمی رسند.

نماینده میرجاوه با اشاره به قتل اخیر معلم سیستانی گفت: این اولین دفعه نیست که معلمین در منطقه سیستان و بلوچستان به جرم معلم بودن کشته می شوند و جان خود را از دست می‌دهند و مسئولین که مدیون معلمین هستند باید به آن توجه کنند.

پشنگ از رئیس قوه قضاییه و کمیسیون آموزش عالی خواست به این موضوع رسیدگی کند و از هیأت رئیسه مجلس نیز خواست برای رسیدگی به این وضع هیئتی را به منطقه سیستان و بلوچستان اعزام کند.

به گزارش ایسنا، ابوترابی فرد در پاسخ به این تذکر طی سخنانی در جلسه علنی گفت: دغدغه شما برای حفظ امنیت فرهنگیان در منطقه سیستان دغدغه همه ماست و من از رئیس کمیسیون آموزش می خواهم به این مسئله رسیدگی کند.

انتهای پیام

کد N833867

وبگردی