آفتاب
در جلسه شورای مرکزی مطرح شد؛

برنامه ریزی حزب تمدن اسلامی برای انتخابات/حضور فعال در خانه احزاب

برنامه ریزی حزب تمدن اسلامی برای انتخابات/حضور فعال در خانه احزاب

حزب تمدن اسلامی در جلسه کانون این حزب به حضور فعال در خانه احزاب و ايجاد توازن بين جريان‌هاي فكري كشور تاکید کرد و مقرر شد پيشنهادات خود را در زمينه اصلاح اساسنامه خانه احزاب ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای مركزي حزب تمدن اسلامي تشكيل شد. در اين جلسه ستاد برنامه‌ريزي براي انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري گزارشي ارائه كرد و نسبت به پيشنهادات رابطين استاني تصميماتي اتخاذ شد.

در اين جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص استاني شدن انتخابات و آسيب‌هاي آن، موضع حزب تمدن اسلامي بدين شرح اعلام گرديد:

طرح انتخابات استاني به انتخاب مستقيم مردم و به وحدت و همزيستي اقوام و مذاهب و وحدت ملي آسيب خواهد رساند و مشاركت مردم را با توجه به بي‌تفاوتي نسبت به نامزدهاي شناخته شده در هر شهرستان را كم خواهد كرد.

همچنین عصر دیروز(شنبه) كانون حزب تمدن اسلامي در محل دفتر حزب تشكيل جلسه داد و در اين جلسه كه دبيركل و تعدادي از اعضاي شوراي مركزي نيز حضور داشتند همدلي و همزباني در جهت آرمان‌هاي امام و رهبري، فعال شدن قانونمند احزاب در راستاي تحكيم ميثاق وحدت بين احزاب رسمي كشور و تقويت فرهنگ تحزب براساس استفاده از ظرفيت تشكل‌هاي سياسي براي تحقق آرمان‌هاي نظام جمهوري اسلامي و پيشرفت كشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه مقرر شد حزب تمدن اسلامي همچنان با حضور فعال در خانه احزاب نسبت به اهداف عاليه خانه احزاب و ايجاد توازن بين جريان‌هاي فكري كشور اهتمام ورزد و پيشنهادات خود را در اين زمينه براي اصلاح اساسنامه خانه احزاب رسماً ارائه كند.

کد N833550

وبگردی