آفتاب

مره‌صدق: ملت موحد ایران در دفاع از آرمان‌ها استوار ایستاده است

مره‌صدق: ملت موحد ایران در دفاع از آرمان‌ها استوار ایستاده است

نماینده کلیمیان در مجلس خواستار تسریع در رسیدگی به طرح اصلاحیه ماده 881 مکرر از سوی هیات رییسه و کمیسیون قضایی مجلس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیامک مره صدق در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس اظهار کرد: شهدای انقلاب و دفاع مقدس حماسه‌هایی مثل سوم خرداد آفریدند و ثابت کردند ملت موحد ایران در دفاع از آرمان‌ها استوار ایستاده و در مبارزه با استکبار حرکت خواهد کرد و تسلیم فشارها و تحریم‌های ظالمانه نمی‌شود.

وی افزود: ملت شریف ایران پیگیر تمام خواست‌های بحق خود خواهد بود، تهدیدهای دوقلوی همزاد همراه صهیونیسم و ارتجاع منطقه تا زمانی که ملت شریف ایران با اتحاد و همدلی به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه می‌کنند آسیبی به ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی نخواهند رساند.

نماینده کلیمیان در مجلس وحدت، همدلی و احترام متقابل در میان گروه‌ها و اقشار مختلف را نیاز اصلی ملت دانست و گفت: همدلی در اجرای نظرات مقام معظم رهبری که نقطه مشترک جناح‌ها و گروه‌های مختلف است پشتوانه پیروزی ملت ایران خواهد بود و به یمن این همراهی و پشتیبانی، ملت در چارچوب‌ کلی سیاست‌ خارجی و استراتژیک نظام همواره رو به جلو حرکت خواهد کرد.

مره‌صدق در پایان از توجه رهبری به حل مشکل اقلیت‌های دینی و توجه بنیاد شهید به حل مشکلات خانواده‌های شهدای کلیمی قدردانی کرد.

انتهای پیام

کد N833537

وبگردی