آفتاب
نماینده نطنز:

آیا هزینه فوتبالیست‌های پورشه‌سوار را پرایدسواران باید بدهند؟

آیا هزینه فوتبالیست‌های پورشه‌سوار را پرایدسواران باید بدهند؟

نماینده مردم نطنز در مجلس با انتقاد از تقاضای خودروسازان برای خرید باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، گفت: از این به بعد باید هزینه بازیکنان پورشه‌سوار را پرایدسواران پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد فیروزی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: خودروسازان از سویی می‌گویند که در حال زیان دادن هستند و باید قیمت‌ها افزایش یابد و از سویی تقاضای خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مطرح می‌کنند.

وی اضافه کرد: این خودروسازان هر روز تقاضای افزایش قیمت به شورای رقابت می‌دهند با این توجیه که زیان می‌دهند و بعضی از آنها اعلام کردند که شش ماهه اول امسال دو هزار و 500 میلیارد تومان زیان داده‌اند. اگر همین‌طور پیش برود از فردا باید هزینه بازیکنان پورشه‌سوار را پرایدسواران پرداخت کنند لذا ما از دولت می‌خواهیم از این فشارها بکاهد و با بیت‌المال مردم بازی نشود.

نماینده مردم نطنز در مجلس با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، گفت: این روز تجلی قدرت لایزال الهی و یادآور ایثار شهیدان، استقامت ملت و خودباوری و خلوص امام شهیدان است.

وی با بیان اینکه نظام بین‌الملل بر منطق زور می‌چرخد، ادامه داد: 1+5 با منطق زور با جمهوری اسلامی در حال مذاکره است. آنها از ما شفافیت و مذاکره می‌خواهند و ما لغو تحریم‌ها را می‌خواهیم. در این راستا باید به نقش رهبری در مذاکرات هم توجه شود. ایشان فرمودند اجازه جاسوسی از دانشمندان هسته‌ای و بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهیم. لازم است تیم مذاکره‌کننده در راستای فرمایش رهبری مذاکرات را مدیریت کند.

فیروزی با بیان اینکه اوباما می‌خواهد از توافق به عنوان میراث گران‌بهای خود استفاده کند، گفت که آمریکایی‌ها بیش از ایران به توافق نیاز دارند.

نماینده مردم نطنز در مجلس با محکوم کردن تجاوز آل‌سعود به یمن، خاطرنشان کرد: اینها تعصبات دوران جاهلیت است که در ماه‌های حرام نیز ادامه دارد و نهایتا جز شکست چیزی برای آل‌سعود نخواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان نیز گفت:‌ در تریبون‌ها سخنانی در این باره گفته می‌شود اما این حرف‌ها سودی برایشان نداشته است. آیا شایسته است که به فرهنگیان بی‌مهری شود و آنها بازیچه مباحث سیاسی قرار گیرند؟ ما از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهیم هیات دولت را مجاب به حل این مشکل کند چرا که فرهنگیان از تبعیض و تفاوت حقوق خود با دانش‌آموز کم سواد دیروزشان ناراحتند.

فیروزی، توسعه فرهنگ اسلامی، در امان ماندن از تهاجم فرهنگی و خالی شدن زندان‌ها را مشروط به بهبود وضعیت معلمان دانست و از هیات رییسه مجلس خواست جلسه‌ای غیرعلنی برای حل مشکل فرهنگیان برگزار شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر صنعت، خواستار جلوگیری از برداشت بی‌رویه معادن نطنز و بادرود شد که باعث تخریب محیط زیست و ایجاد نگرانی در منطقه شده است.

وی در پایان از وزیر نیرو خواست نسبت به کاهش قیمت مصرفی برق در حوزه انتخابیه خود و رفع مشکل آب شرب منطقه اقدام کند.

انتهای پیام

کد N833519

وبگردی