آفتاب
مقام صهیونستی:

تلاش خواهم کرد کشورها جهان شهرک سازی در کرانه باختری را به رسمیت

تلاش خواهم کرد کشورها جهان شهرک سازی در کرانه باختری را به رسمیت

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی گستاخانه تمامی سرزمین های اشغالی را متعلق به صهیونیست ها خواند و گفت تلاش خواهد کرد تا شهرک سازی این رژیم در کرانه باختری را در جهان به رسمیت بشناساند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، «زیپی هاتوولی» معاون جدید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در سخنانی برای دیپلمات های این رژیم گفت: تلاش خواهم کرد کشورهای جهان شهرک سازی در کرانه باختری را به رسمیت بشناسند.

وی در پیامی گستاخانه به جامعه جهانی اعلام کرد که  اسرائیل در مورد سیاست هایش در سرزمین های اشغالی از کسی معذرت خواهی نخواهد کرد و گفت این سرزمین براساس متون دینی متعلق به مردم اسرائیل است.

معاون وزیر خارجه اسرائیل در ادامه  گفت: ما باید به حق خودمان بازگردیم  و همه این سرزمین مال ماست و ما اینجا نیامده ایم که از کسی عذر خواهی کنیم.

وی به وعده های خدا در مورد سرزمین اسرائیل به یهود اشاره کرد و گفت: تلاش خواهم کرد که کشورهای جهان شهرک سازی در کرانه باختری را به رسمیت بشناسند.

هاتوولی ۳۶ ساله که از نسل جوانان افراطی حزب لینکود نتانیاهو محسوب می شود از شهرک سازی در کرانه باختری حمایت کرده و مخالف پس دادن سرزمین های اشغالی به فلسطینی هاست.

این گفته های معاون وزیر امور خارجه نشان از نفوذ گروه های افراطی در کابینه جدید نتانیاهو است.

سخنگوی نتانیاهو در مورد گفته های هاتوولی اظهار نظری نکرده و گفت بیانیه های نتانیاهو در روز چهارشنبه بازتاب سیاست های وی است.

کد N832873

وبگردی