آفتاب
شیخ نعیم قاسم:

عربستان سعودی، اسرائیل و القاعده همگی از شاگردان یک مکتب هستند

عربستان سعودی، اسرائیل و القاعده همگی از شاگردان یک مکتب هستند

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن محکومیت انفجار انتحاری در مسجد شیعی امام علی (ع) شهر القطیف عربستان، اعلام کرد که آل‌سعود، اسرائیل و القاعده همگی از شاگردان یک مکتب هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی ضمن محکومیت انفجار انتحاری در مسجد شیعی امام علی (ع) در شهر القطیف عربستان، آل سعود، القاعده و صهیونیست ها را شاگردان یک مکتب دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک لبنان در «جرود عرسال» تحت تصرف تکفیری ها بوده و بخشی دیگر از این کشور تحت اشغال صهیونیست هاست، گفت: حزب الله لبنان برای آزادی تمامی این مناطق مصمم است.

شیخ قاسم افزود: تروریست های تکفیری اعلام کردند که می خواهند لبنان را به اشغال خود درآورند اما به یاری خداوند با همکاری ارتش سوریه ضربات مهلکی را در منطقه «القلمون» بر پیکره آنها وارد آوردیم تا جایی که موفق شدیم ۳۰۰ کیلومتر مربع از اراضی تحت تصرف آنها را آزاد کنیم.

وی ادامه داد: عملیات محور مقاومت علیه تروریست ها در هر مکانی که باشند ادامه می یابد و هیچ چیزی نمی تواند ما را از مبارزه با گروه های تکفیری بازدارد.

 

 

کد N832809

وبگردی