آفتاب
در اعتراض به «مذاکره زیر شبح تهدید»؛

تجمع هسته‌ای دانشجویان در میدان فلسطین تهران برگزار شد

تجمع هسته‌ای دانشجویان در میدان فلسطین تهران برگزار شد

جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تهران، عصر امروز در اعتراض به تهدیدهای طرف‌های غربی همزمان با مذاکرات هسته‌ای، در میدان فلسطین تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز و در آستانه سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های بزرگ تهران با تجمع در میدان فلسطین و مقابل مسجد امام جعفر صادق (ع) ضمن اعلام حمایت از رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای، بر عدم مذاکره در زیر سایه تهدید دشمنان و حفظ اقتدار و عزت ملت ایران تاکید کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع که با مجوز وزارت کشور برگزار شد، با در دست داشتن پلاکاردها و دست‌نوشته‌هایی با محتوای سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای و با سر دادن شعارهایی همچون «این آخرین پیام است؛ هیهات منا الذله»، «نظارت نظامی، عجب خیال خامی»، «ای دولت اعتدال، عزت ما نگهدار»، «وزارت خارجه، اقتدار اقتدار» و «می‌میریم، ذلت نمی‌پذیریم» بر هوشیاری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در برابر ایده‌ها و ترفندهای طرف مقابل مذاکرات و نیز حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران تاکید کردند.

«مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس» و «الله‌اکبر» از دیگر شعارهای دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع در اعلام همبستگی با حرکت علمی ملت ایران بود.

دانشجویان شرکت‌کننده در این تجمع همچنین با اشاره به تداوم تهدیدهای آمریکا و طرف‌های غربی نسبت به ملت ایران با وجود ۱.۵ سال مذاکره و تعلیق برخی دستاوردهای هسته‌ای، خواستار اقتدار بیش از پیش دولت و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در این جریان شدند.

کد N832801

وبگردی