آفتاب
شهردار حرم مطهر خبر داد

بهره برداری از آبنمای «سلام امام» پیش از سالگرد امام راحل

بهره برداری از آبنمای «سلام امام» پیش از سالگرد امام راحل

شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) از افتتاح آبنمای بزرگ «سلام امام (ره)» پیش از آغاز مراسم بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: این آبنما با بهره‌گیری از المان‌های هشت‌سال دفاع مقدس در پنجم خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، اکبر توکلی با بیان اینکه آبنمای «سلام امام » برای نخستین بار حد فاصل بین قطعات شهدا و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را به یکدیگر متصل می‌کند، تصریح کرد: همزمان با بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) زائران حرم می‌توانند با عبور از این مسیر، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده کنند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا، طول آبنمای «سلام امام» را ۱۸۶ متر اعلام کرد و افزود: این آبنما در دو طرف مسیر بین قطعات شهدای و حرم مطهر امام (ره) با کاشت درختان نخل و گونه‌های گیاهی شهری و مناطق جنگی ساخته شده و چشم اندازی از سال‌های دفاع مقدس را در یاد و خاطره زائران حرم امام خمینی (ره) زنده می‌کند.

به گفته توکلی، کار ساخت این آبنما از ابتدای سال جاری در دستور کار سازمان بهشت زهرا (س) قرار گرفته و تلاش شده است تا پیش از برگزاری بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) به بهره‌ برداری برسد.

بر اساس گزارش سایت تهران سما، شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) یادآور شد که سازمان بهشت زهرا (س) کوشیده با احداث آبنمای «سلام امام » بر کیفیت و کمیت فضای معنوی مسیر قطعات شهدا و حرم مطهر حضرت امام (ره) بیفزاید تا ضمن حضور شهروندان بر سر مزار شهدا، در فضایی فرح‌بخش و روح‌نواز پذیرای شرکت کنندگان مراسم بیست و ششمین سالگرد باشد.

انتهای پیام

کد N832520

وبگردی