آفتاب

حضور سفیران خارجی مقیم ایران در تور گلابگیری دیپلماتیک

حضور سفیران خارجی مقیم ایران در تور گلابگیری دیپلماتیک

به منظور آشنایی هر چه بیش‌تر سفیران خارجی مقیم ایران با فرهنگ کشورمان آن‌ها به همراه خانواده‌های‌شان در تور گلابگیری دیپلماتیک در کاشان حضور یافتند.

رضاسیدان، نایب رییس شبکه‌ای شورای انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از برگزاری تور گلابگیری دیپلماتیک که به دعوت شهرداری کاشان و با هماهنگی شورای شهر نیاسر صورت گرفته بود خبر داد و گفت: شهردار کاشان و رییس شورای نیاسر از سفیران خارجی مقیم ایران و خانواده‌های آن‌ها دعوت کردند تا در سفری یک روزه به کاشان از نزدیک با مراسم گلابگیری در این شهر آشنا شوند.

او ادامه داد: هدف از این بازدید شناساندن جاذبه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری در صنعت تروریسم کاشان به عنوان قطب بزرگ گردشگری در کشور بود زیرا در کانون جهانگردی به ایران عنوان «بهشت گمشده» داده شده است و از شهر کاشان نیز با عنوان غول خفته این بهشت گمشده یاد می‌شود.

سیدان خاطرنشان کرد: امیدواریم پس از مرتفع شدن برخی مسائل و ورود گردشگران خارجی به ایران بتوانیم از طریق رییسان انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها روند توسعه گردشگری در کشور را به ویژه در شهر کاشان تسریع کنیم.

نایب رییس شبکه‌ای شورای انجمن‌های دوستی ایران با سایر کشورها در پایان تاکید کرد: وظیفه ملی تمام ایرانیان است تا در جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری کشورمان اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N830006

وبگردی