آفتاب

شریعتمداری: امیدواریم سفر دولت به آذربایجان منشاء خیر باشد

شریعتمداری: امیدواریم سفر دولت به آذربایجان منشاء خیر باشد

معاون اجرایی رییس‌جمهور گفت: امیدواریم در طی سفر رییس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی شاهد قوت گرفتن روند توسعه این استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم این سفر باعث خیر و برکت برای شهر تبریز باشد و شاهد بهبود فرایند توسعه در این استان باشیم.

وی گفت: آذربایجان شرقی، شهر شعر، ادب، هنر و مقاومت است، این استان بزرگان و علمای متعددی را همچون شهید باکری، شهریار، پروین اعتصامی و ... را داشته است.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر رییس‌جمهور در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز دکتر روحانی پس از حضور در جمع مردم استان، ملاقاتی را با اقشار مختلف مردم همچون روحانیون، علما، ایثارگران و دانشگاهیان خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین جلسه توسعه اقتصادی استان نیز با حضور دکتر روحانی بعد از ظهر امروز تشکیل می‌شود. فردا نیز دکتر روحانی از چندین پروژه بزرگ استان بازدید خواهند کرد و شرکت در جلسه شورای اداری نیز از دیگر برنامه های دکتر روحانی است. موضوع دریاچه ارومیه و تحقق این مهم از جمله برنامه های دولت خواهد بود و شخص دکتر روحانی در خصوص طرح‌های دولت در استان به صورت مبسوط صحبت خواهند کرد.

انتهای پیام

کد N829810

وبگردی