آفتاب
با حضور معاون اجرایی رییس جمهور انجام شد

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در آذربایجان شرقی

معاون اجرایی رییس جمهور اعلام کرد: در دیدار مردمی دکتر روحانی در ورزشگاه تختی تبریز، مراکزی برای دریافت نامه های مردم شریف استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم افتتاح مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اسلامی ایران در استان گفت: این مرکز یک روز قبل از سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی در تبریز افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز در هر شیفت با همکاری 200 نفر آماده پاسخگویی و شنیدن انتقادات، پیشنهادات و سوالات مردم استان است.

وی با بیان اینکه افتتاح این مرکز در راستای توجه بیش از پیش به استقرار دولت الکترونیک و حفظ شان مردم است ادامه داد: در این مرکز، نامه های مردم دریافت نخواهد شد، ولی در دیدار مردمی دکتر روحانی در ورزشگاه تختی، مراکزی برای دریافت نامه های مردم شریف استان پیش بینی شده است.

شریعتمداری در همین راستا تصریح کرد: امیدواریم توجه بیش از پیش به استقرار دولت الکترونیک، حل سریع مشکلات مردم را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: در هر دقیقه، 250 تماس تلفنی با این مرکز صورت می گیرد.

شریعتمداری با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دفاتر پیشخوان به هموطنان گفت: در طول سال، از طریق این مراکز نیز مردم می توانند با دبیرخانه نهاد ریاست جمهوری در ارتباط بوده و پاسخ نامه‌های خود را از این طریق دریافت کنند.

معاون اجرایی رییس جمهور در حاشیه دیدار از این مرکز به صورت نمادین با دو نفر از مردم آذربایجان شرقی که با این مرکز تماس گرفتند نیز گفت‌وگو کرد.

وی پس از پاسخگویی به دو تن از هم استانی ها در این ارتباط تلفنی گفت: ارتقای سطح سلامت اداری و رسیدگی به مشکلات یکی از موسسات مالی مهم ترین خواسته این هموطن آذری از دولت بود.

انتهای پیام

کد N828568

وبگردی