آفتاب

نماینده تبریز: نماینده اصفهان به فکر احیای زنده‌رود و حفظ سی‌وسه پل و چهل ستون باشد

نماینده تبریز: نماینده اصفهان به فکر احیای زنده‌رود و حفظ سی‌وسه پل و چهل ستون باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی به صحبت‌های مطرح شده توسط یکی از نمایندگان شهر اصفهان در برنامه 90 انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرهادی قره سید رومیانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: دیشب در برنامه ورزشی شبکه 3 که تا ساعت 3 بامداد طول کشید بر اساس اظهارنظر یکی از نمایندگان شهر اصفهان این‌طور برمی‌آمد که شورای تأمین شهر تبریز دستور قطع شبکه موبایل و اسکوربرد ورزشگاه را داده است.

او ضمن انتقاد از این اظهارنظر عنوان کرد: به این نماینده عرض می‌کنم به جای آتش زدن دل دردمند ما بهتر است به فکر احیای زنده‌رود باشید و حفظ سی‌وسه پل و چهل ستون را مدنظر قرار دهید.

قره سید رومیانی در ادامه نطق خود از رئیس مجلس خواست این موضوع را که موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم آذربایجان شده به سرعت بررسی کند.

نماینده مردم تبریز همچنین گفت: این قهرمانی با توسل به دروغ و انگیزه‌های غیرشرافتمندانه از دست رفته است. از مسئولین درخواست می‌کنم با برخورد با افراد خاطی التیام خاطری برای مردم آذربایجان ایجاد شود.

او همچنین از رئیس جمهور برای رسیدگی به حوادث اخیر بازی تراکتور قدردانی کرد.

قره سید رومیانی در بخش در بخش دیگری از نطق میان دستور خود با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، گفت: مردم آذربایجان در سال همدلی و همزبانی به رسم مهمان‌نوازی استقبال پرشکوهی از هیأت دولت خواهند داشت. اما حاصل این سفر باید برکات و خدماتی باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی از جمله مطالبات مردم این منطقه را رعایت اعتلای شأن تبریز و آذربایجان، اعتلای فرهنگی اقتصادی، اراده جدی در حفظ دریاچه ارومیه، تحول حمل و نقل ریلی با افتتاح قطار سریع‌السیر میان تبریز، راه‌اندازی قطار شهری ارومیه، اتمام راه مواصلاتی تبریز به باکو، احداث اتوبان تبریز بازرگان،‌ تکمیل بیمارستان آذرشهر و تکمیل سیستم فاضلاب آذرشهر برشمرد.

انتهای پیام

کد N827916

وبگردی