آفتاب

نصب دوربین های مدار بسته در مدارس استان قطیف عربستان

نصب دوربین های مدار بسته در مدارس استان قطیف عربستان

مقامات امنیتی عربستان به مسئولان آموزشی این کشور دستور داده اند برای زیر نظر گرفتن رفت و آمد دانش آموزان، در برخی مدارس استان شرقی قطیف دوربین مداربسته نصب کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری مهر، وب سایت الوعی نیوز با انتشار خبری نوشت: به دستور مقامات ارشد امنیتی در عربستان، قرار است در مدارس مناطق شرق این کشور، دوربین های مدارس بسته نصب شود.

بر اساس نامه محرمانه ای که بدست این سایت رسیده، مقامات امنیتی به اداره آموزش و پرورش استان قطیف در شرق عربستان دستور داده اند که در برخی مدارس دوربین های مدار بسته نصب شود تا رفت و آمد دانش آموزان زیر نظر گرفته شود.

الوعی همچنین افزود: این دستور پس از آن صادر شد که مقامات آموزش و پرورش یکی از مدارس شهر العوامیه را به بهانه مورد تهدید قرار گرفتن معلمان آن از سوی دانش آموزان، پلمپ کرد و به دانش آموزان دستور داد برای ثبت نام و ادامه تحصیل به مدرسه ای در شهری بنام «صفوی» که با شهر آنان نزدیک به 10 کیلومتر فاصله دارد، بروند.

در پی این اقدام، دستور داده شد که به بهانه در خطر بودن جان معلمان مدارس در مناطق شرقی عربستان، از این پس در برخی مدارس دوربین های مداربسته نصب شود.

 

کد N827430

وبگردی