آفتاب

دستگیری 170 نفر در ارتباط با درگیری مسلحانه شب گذشته در تگزاس

دستگیری 170 نفر در ارتباط با درگیری مسلحانه شب گذشته در تگزاس

پلیس آمریکا از دستگیری دست کم 170 نفر به اتهام مشارکت در جنایت سازمان دهی شده مرتبط با تیراندازی شب گذشته در تگزاس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشا تودی، پلیس ایالت تگزاس با اعلام این مطلب از کشته شدن 9 نفر و مجروح شدن 18 نفر در تیراندازی بین موتور سواران در منطقه واکو خبر داد. بر این اساس در پی وقوع این درگیری مسلحانه حالت فوق العاده در شهر به اجرا گذاشته شده است.

در همین رابطه دفتر پلیس واکو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد تمامی افرادی که صبح امروز بازداشت شده اند متهم به دست داشتن در جنایت سازمان دهی شده هستند. سخنگوی پلیس واکو در عین حال گفت از زمان وقوع حادثه تیراندازی بین موتور سواران بزهکار در این شهر، شمار زیادی از ماموران قانون توسط باندهای موتور سوار تهدید شده اند.

سخنگوی پلیس با بیان این که مقامات پلیس به دنبال مذاکره با بازداشت شدگان هستند یادآور شد اگر این افراد از تمکین در مقابل قوانین شهری سرپیچی کنند، زندان های این شهر پذیرای آنان خواهد بود.

شب گذشته پلیس شهر واکو در ایالت تگزاس اعلام کرد تیراندازی در مجمتع ورزشی «تویین پیکس» که در مرکز خریدی در تگزاس قرار دارد، روی داده و طی آن ۹ نفر کشته شده اند. شبکه تلویزیونی محلی KXXV  گزارش کرد که این تیراندازی در پارکینگ رستوران این مجتمع روی داده و ۸ نفر در همان جا و یک نفر دیگر نیز بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخته اند.

کد N827416

وبگردی