آفتاب
رسانه صهیونیستی مطرح کرد

همکاری آمریکا با روسیه و سوریه در هدف قرار دادن «ابوسیاف»

همکاری آمریکا با روسیه و سوریه در هدف قرار دادن «ابوسیاف»

بر خلاف ادعای مقامات آمریکایی منابع نظامی رژیم صهیونیستی از همکاری اطلاعاتی آمریکا با روسیه و سوریه در هدف قرار دان وزیر نفت گروه تروریستی داعش در سوریه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت صهیونیستی دبکا فایل، منابع نظامی رژیم صهیونیستی معتقد هستند که بدون همکاری آمریکا با دمشق و مسکو عملیات هدف قرار دادن «ابوسیاف» ، وزیر نفت داعش توسط نیروهای ویژه آمریکا امکانپذیر نبوده است.

بنا بر این گزارش این برای اولین بار است که روسیه، آمریکا و دولت بشار اسد علیه گروه تروریستی داعش در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

همچنین در این گزارش آمده است که این احتمال می رود که مقدمات این عملیات در سفر وزیر خارجه آمریکا به روسیه و دیدار با «ولایمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه انجام شده باشد.

شایان ذکر است چند روز قبل اعلام شد که وزیر نفت داعش بهمراه چهل تروریست دیگر توسط نیروهای ویژه آمریکا به هلاکت رسیده است.

این اذعان سایت صهیونیستی به ضعف اطلاعاتی آمریکا در سوریه در حالی صورت می گیرد که در پی کشته شدن ابوسیاف در حمله نیروهای آمریکایی، «برنادت میهان» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا تصریح کرد که واشنگتن برای این عملیات هیچ هماهنگی با دمشق نداشته است.

کد N827265

وبگردی