آفتاب
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

رژیم صهیونیستی قید و بندی به مقررات بین‌المللی در حوزه سلاح‌های هسته‌ای ندارد

رژیم صهیونیستی قید و بندی به مقررات بین‌المللی در حوزه سلاح‌های هسته‌ای ندارد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی قید و بندی به مقررات بین‌المللی ندارد و از آن تبعیت نمی‌کند، گفت: این رژیم معتقد است برای کشتار انسان‌ها مجوز دارد که از هر وسیله‌ای استفاده شود.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص اظهارات اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تمجید از حمله اتمی آمریکا به هیروشیما اظهار کرد: رژیم صهیونیستی متاسفانه عضو ان‌پی‌تی نبوده و از هیچ کدام از مقررات بین‌المللی در حوزه سلاح‌های هسته‌ای تبعیت نمی‌کند. طبیعی است که اعتقاد به سیاست ماکیاولیستی دارد و معتقد است که برای کشتار انسان‌ها مجوز وجود دارد تا از هر وسیله‌ای استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیست‌ها بیش از 300 کلاهک هسته‌ای را در اختیار دارند، گفت: در واقع با این کلاهک‌های هسته‌ای می‌توانند چند بار دنیا را با خاک یکسان کنند. دولتی که خود صاحب زرادخانه اتمی است نه تنها قید و بندی به مقررات بین‌المللی ندارد بلکه خواهان منع استفاده از این سلاح‌ها نیست و تجویز هم می‌کند و البته از رژیم صهیونیستی بیش از این هم انتظار نمی‌رود.

نقوی‌حسینی افزود: بارها از رژیم صهیونیستی خواسته شده تا به عضویت ان‌پی‌تی در آید اما این کشور هم در قدرت‌های غربی نفوذ دارد هم در سازمان ملل متحد و هم آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای لذا وقتی اطلاعات فوق محرمانه آژانس در اختیار صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد دیگر نباید انتظار داشت که از مقررات آژانس تبعیت کنند.

انتهای پیام

کد N826089

وبگردی