آفتاب
کمیته‌های مردمی در عراق:

به محض صدور دستور توسط العبادی وارد استان الانبار می‌شویم

به محض صدور دستور توسط العبادی وارد استان الانبار می‌شویم

کمیته‌های مردمی عراق با صدور بیانیه‌ای از آمادگی خود برای ورود به استان الانبار به منظور مبارزه با تروریست‌های داعش در صورت دستور نخست‌وزیر این کشور خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شورای استانداری الانبار امروز یکشنبه با ورود کمیته های مردمی به این استان و شهر الرمادی به منظور مبارزه با تروریست های داعش موافقت کرد.

بر اساس این گزارش، تصمیم شورای استانداری الانبار باید به تأیید حیدر العبادی، نخست وزیر عراق نیز برسد تا کمیته های مردمی مجوز ورود به الانبار را داشته باشند.

در همین راستا، کمیته های مردمی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کردند که از آمادگی کامل برای ورود به الانبار و مبارزه با داعش برخوردار هستند.

«یوسف الکلابی» سخنگوی نظامی این کمیته ها با بیان اینکه هرگونه تحرک کمیته های مردمی منوط به دستورارت حیدر العبادی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح است، گفت: ما آمادگی داریم تا شهر الرمادی را به طور کامل از داعش پاکسازی کنیم.

گفتنی است، تروریست های داعش از چند روز پیش حملات گسترده ای را به شهر الرمادی واقع در استان الانبار آغاز و تاکنون جنایت های زیادی را در این شهر مرتکب شده اند.

کد N825817

وبگردی