آفتاب

پورابراهیمی: دشمنان جرات مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند

پورابراهیمی: دشمنان جرات مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند

نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس گفت: امروز به برکت خون شهدا ایران اسلامی در مقابل دشمن می‌ایستد و به اذعان دشمنان جرات مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، محمدرضا پورابراهیمی در یادواره شهدای مفقودالاثر گلباف و گرامیداشت شهید احراز هویت شده «علی خالقی» گفت: شهید خالقی بعد از سال‌ها گمنامی، شناسایی شده و یاد و نامش در دل‌های ما زنده بوده و خواهد بود.

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: خدا را شاکریم به برکت انقلاب اسلامی لایه‌های جدیدی از انقلاب خود را نشان می‌دهد و امروز بعد از سال‌ها از دفاع مقدس، حتی افرادی که جنگ را ندیده‌اند به عظمت شهدا واقف می‌شوند.

وی ابراز کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز دشمن مجبور است خواسته‌های به حق ملت ما را به رسمت بشناسند و حقوق قانونی مردم را جایگزین کند و این به عزت شهدا حاصل شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: در کشور ما آمریکایی‌ها قبل از انقلاب از ما حق توحش می‌گرفتند و امروز هم رفتار وقیحانه آمریکایی‌ها کاملاً مشهود است.

نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سعودی‌ها در یمن شیعیان را از بین می‌برند و فاجعه می‌آفرینند، اوضاع عراق؛ سوریه و لبنان هم قابل مشاهده است و تنها ایران اسلامی است که با اقتدار به صیانت از دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.

وی با اشاره به رشادتهای سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه گفت: این شخصیت والا با روحیه‌ دفاع مقدسی در سوریه و عراق عرصه نظامی و جنگ را تغییر مسیر داده و این رشادتها ماحصل قرار گرفتن وی در کنار شهدایی مانند شهید «علی خالقی» است.

پورابراهیمی افزود: امروز قلب‌های مسلمانان جهان در تسخیر شما خانواده‌های شهید داده است و خوشا به حال شهدا که نامشان تا ابد باقی خواهد ماند.

انتهای پیام

کد N824464

وبگردی