آفتاب

هیلاری کلینتون رئیس جمهوری مقبول صهیونیستها

هیلاری کلینتون رئیس جمهوری مقبول صهیونیستها

منابع صهیونیستی هیلاری کلینتون را بهترین گزینه این رژیم برای پیروزی در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا دانستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، رییس یکی از موسسات فعال در رژیم صهیونیستی گفت: اگر هیلاری کلینتون در انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا پیروز شود، روابط آمریکا و اسراییل به نحو چشمگیری ارتقاء خواهد یافت.

«حییم سابان» رئیس موسسه سابان در مصاحبه اختصاصی با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست بدون اشاره به دیپلماسی سیاسی هیلاری کلینتون گفت: باید صبر کنیم تا تمامی مواضع اتخاذی کلینتون را به دقت و به صورت جزئی بررسی کنیم. اما با این وجود یک چیز مشخص است و آن اینکه هیلاری بهترین گزینه برای منافع اسراییل خواهد بود.

سابان میلیاردر که سلطان رسانه نیز محسوب می شود و پشتیبانی مالی‌اش برای رقابت‌های انتخاباتی کلینتون بسیار حیاتی است در ادامه گفت: کلینتون همیشه در حمایت از منافع اسرائیل ثابت قدم بوده است. وی رئیس جمهوری فوق العاده برای آمریکا و یک رهبر جهانی باورنکردنی خواهد بود و در دوران ریاست جمهوری وی روابط آمریکا و اسرائیل از استحکام قابل توجهی برخوردار خواهد شد.

سابان همچنین به جنگ زرگری میان اوباما رییس جمهور کنونی آمریکا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اگرچه اختلافاتی وجود دارد اما همکاری های فیمابین همانند گذشته ادامه دارد. این اولین باری نیست که میان ما با آمریکا اختلاف نظر وجود دارد و البته آخرین بار هم نخواهد بود.

ماه گذشته «جان پودستا» به ۲ سال گمانه زنی، تایید و تکذیب های پی در پی پایان داد و اعلام کرد هیلاری کلینتون بانوی اول سابق آمریکا، سناتور سابق دموکرات و وزیر خارجه پیشین این کشور برای نامزدی از سوی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری تلاش خواهد کرد.

کد N823915

وبگردی