آفتاب
حواشی دیدار سپاهان و سایپا؛

جام قهرمانی در ورزشگاه فولادشهر/ پیش‌‌بینی قهرمانی احتمالی سپاهان

جام قهرمانی در ورزشگاه فولادشهر/ پیش‌‌بینی قهرمانی احتمالی سپاهان

اصفهان- مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پیش‌بینی لازم را برای قهرمانی احتمالی تیم سپاهان در مسابقات لیگ برتر صورت دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که نزدیک به ۳ ساعت تا آغاز دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده، نزدیک به ۴۰۰ هوادار تیم اصفهانی پشت درهای ورزشگاه فولادشهر منتظر باز شدن درها هستند.

قرار است درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان تا دقایقی دیگر باز شده و هواداران تیم اصفهانی برای تماشای مسابقه امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان استقرار یابند.

بر اساس اعلام مسئولان سپاهان کسانی که امروز با پیراهن زرد برای تماشای بازی حضور پیدا کنند، می‌توانند به صورت رایگان وارد ورزشگاه شوند.

عوامل سازمان لیگ فدراسیون فوتبال صبح امروز راهی ورزشگاه فولادشهر اصفهان شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای قهرمانی احتمالی تیم سپاهان را انجام دادند.

این مسئولان سکوی قهرمانی و جام را به ورزشگاه فولادشهر اصفهان منتقل کردند تا در صورت قهرمانی سپاهان برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته باشد.

همچنین مانور برگزاری جشن احتمالی قهرمانی سپاهان نیز ساعت ۱۱ امروز با حضور عوامل اجرایی بازی برگزار شد.

نیروهای یگاه ویژه در حال حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان استقرار پیدا کرده و آماده برگزاری مسابقه هستند.

در حال حاضر حدود ۴۰۰  هوادار سپاهان پشت درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان منتظر باز شدن درهای ورزشگاه هستند.

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپای البرز در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

تیم سپاهان در صورت پیروزی مقابل سایپا و همچنین تساوی تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی، می‌تواند به پنجمین قهرمانی خود در مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

کد N823766

وبگردی