آفتاب
حواشی دیدار تراکتورسازی – نفت؛

تعداد تماشاگران به ۳۰ هزار نفر رسید/عکس یادگاری روی چمن ورزشگاه

تعداد تماشاگران به ۳۰ هزار نفر رسید/عکس یادگاری روی چمن ورزشگاه

تبریز – تعداد تماشاگران بازی فینال گونه دو تیم تراکتورسازی و نفت تهران که از ساعت ۱۹.۳۰ آغاز می شود، به ۳۰ هزار نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که بیش از پنج ساعت دیگر به آغاز دیدار حساس و فینال لیگ برتر فوتبال کشورمان بین تیم های تراکتورسازی و نفت باقیمانده است حضور ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه از نکات جالب توجه این بازی است.

تعداد زیادی از خودورهای پارک شده در پارکینگ ورزشگاه پلاک های تهران، ارومیه و زنجان دارند. البته تعداد زیادی نیز از هواداران خود را از شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی به ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز رسانده اند و خود را آماده برگزاری جشن قهرمانی می کنند.

بیشتر هواداران شهرستانی خود را از طریق اتوبوس های ترمینال و خودروی شخصی به تبریز رسانده اند.

به نظر می رسد در همان ساعات ابتدایی بلیط فروشی تعداد ۶۰ هزار بلیت تدارک دیده شده برای این بازی تمام شود.

اتوبوس های مخصوص شرکت واحد تبریز که برای این بازی درنظر گرفته شده است از صبح امروز در میادین مهم شهر و مسیرهای نصف راه، آبرسان، سه راهی ولیعصر و بازار بزرگ در حال ارائه خدمات به هواداران تبریزی است.

تعدای از هواداران تراکتورسازی که در داخل ورزشگاه بودند برای گرفتن عکس یادگاری به داخل زمین رفتند و روی چمن ها عکس گرفتند که این تماشاگران بعد از دقایقی و با دخالت نیروی انتظامی به صندلی های خود بازگشتند.

تعدادی از هواداران شهرستانی تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار مهر گفتند که شب را در پارک مسافر اتوبان شهید کسایی به صبح رسانده اند و آماده تشویق پرشور این تیم هستند و برای آغاز بازی لحظه شماری می کنند.

تراکتورسازی تبریز برای ثبت نخستین قهرمانی تاریخ خود در رقابت های لیگ فوتبال ایران تنها ۹۰ دقیقه فاصله دارد و با پیروزی در بازی ساعت ۱۹.۳۰ امروز مقابل نفت تهران می تواند آخرین گام برای رسیدن به این رویای ۴۵ ساله را بردارد.

لازم به ذکر است برای سرگرمی هواداران برنامه های متنوع فرهنگی و شاد در نظر گرفته شده است که سه ساعت قبل از شروع بازی این برنامه ها آغاز می شود.

کد N823629

وبگردی