آفتاب

موحدی کرمانی: عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است

موحدی کرمانی: عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه حرمین شریفین باید ازاسارت ظالمان آل سعود آزاد شود، اظهار داشت: عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله موحدی‌کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های امروز خود با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم آل سعود در یمن گفت: اگر مردم عربستان از جنایات سعودی‌ها ابراز تنفر کنند،ظالم با جنایاتش نابودخواهدشد.
آیت الله موحدی کرمانی با تاکید بر اینکه حرمین شریفین باید ازاسارت این ظالمان آزاد شود، اظهار داشت: عمر حکومت ظالمانه آل‌سعود تمام شده است.

همچنین به گزارش نسیم، آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: مبعث کرامت را به انسانیت باز گرداند.
وی گفت: باید مواظب خدعه‌های دشمن بود، گاهی دشمن پیشنهاد صلح می‌دهد تا در فرصت مناسب ما را غافلگیر کند. ای کاش جنایت‌ها در یمن به دست دولتی که خود را خادم الحرمین می‌داند انجام نمی‌شد. این جنایات چهره اسلام را در دنیا کریه و زشت میکند.
خطیب موقت نمازجمعه تهران ادامه داد: در جنایت اخیر برخی کشورهای اسلامی هم در کنار آمریکا رسوای عالم شدند‬. چهره اسلام واقعی به دست ایران در ماجرای یمن ظاهر شد. مدعیان دروغین اسلام آدم می‌کشند ولی ایران به فکر رساندن غذا و دارو است‬. مرحبا به این ایران.
آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: مردم عربستان از این همه قرآنی که می‌خوانند چه نصیبشان شد. آیا در قرآن تدبیر هم می‌کنند؟. مکه و مدینه باید از دست این ظالمان آزاد شود‬.

2929

کد N823586

وبگردی