آفتاب

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در کراچی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی در کراچی را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اقدام تروریستی در شهر کراچی پاکستان را که موجب کشته و زخمی شدن شمار زیادی افراد بی‌گناه شد، محکوم کرد و با مردم و دولت پاکستان و خانواده‌های قربانیان این اقدام تروریستی ابراز هم‌دردی کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرضیه افخم اضافه کرد: افراطی‌گری و تروریسم، غیرانسانی و غیراسلامی است و کشتن مردم بی‌گناه با هرهدف و هر شکلی مردود و توجیه‌ناپذیر است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به این که هدف این‌گونه اقدامات تروریستی لطمه به وحدت و همبستگی جامعه پاکستان است، ابراز اطمینان کرد با تدبیر وهمدلی ملت و دولت کشور همسایه مسلمان و دوست پاکستان، خللی به ثبات و امنیت این کشور وارد نمی‌شود.

در جریان حمله شش مرد مسلح موتورسوار به اتوبوسی متعلق به جامعه اسماعیلیه در کراچی پاکستان دست کم 47 تن کشته و 24 تن دیگر نیز زخمی شدند.

به نوشته روزنامه نیشن، گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که موتورسواران از سلاح 9 میلیمتری در این حمله استفاده کردند. این حمله در منطقه صفورا چورنگی نزدیک کالج پزشکی رخ داد.

منابع هم‌چنین تایید کردند: این اتوبوس از همه طرف مورد حمله قرار گرفت و حال تعدادی از مجروحان بسیار وخیم است. اکثر مسافران این اتوبوس را زنان و کودکان تشکیل می‌دادند. هم‌چنین تیم‌های امداد ونجات پلیس و کوماندوها بلافاصله پس از وقوع این تیراندازی به محل اعزام شده و ناحیه را محاصره کردند.

انتهای پیام

کد N822137

وبگردی