آفتاب

بازدید وزیر دفاع سوریه از جبهه حلب

بازدید وزیر دفاع سوریه از جبهه حلب

وزیر دفاع سوریه به دستور بشار اسد به همراه تعدادی از افسران ارشد ارتش این کشور به حلب رفت و از مراکز و یگان‌های نظامی مستقر در این استان بازدید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فهد جاسم الفریج، وزیر دفاع سوریه در بازدید از مراکز و یگان‌های نظامی در منطقه صنعتی شهر حلب و اطراف آن، از "تلاش‌ نیروهای سوری برای حفظ عزت و کرامت وطن و مردم" قدردانی کرد.

وی گفت: افزایش تروریست‌ها و اقدامات بی‌سابقه آن‌ها در سوریه تنها بیان روشنی از ناتوانی توطئه گردان و شکست آنها در تحقق طرح استعمارگرانه خود است به ویژه اینکه پیروزی‌های نیروهای شجاع ما همچنان ادامه دارد.

شهر حلب، دومین شهر سوریه یکی از اصلی ترین کانون‌های درگیری میان ارتش سوریه و گروه‌های مخالف است. مخالفان در این شهر به دلیل نزدیکی به مرزهای ترکیه از کمک‌های این کشور به راحتی بهره می‌گیرند و هم‌اکنون بخش‌های وسیعی از آن به دست گروه‌های مخالف از داعش گرفته تا النصره و ارتش آزاد اشغال شده است.

الفریج تاکید کرد: آگاهی و هوشیاری مردم ما و حمایت آن‌ها از ارتش موجب ناکام ماندن فتنه‌ها و پایداری در مقابل تروریسم و حامیانش شده است.

وی گفت: ما به نیروهای مسلح خود در حلب و سایر مناطق سوریه افتخار می‌کنیم؛ قهرمانی‌ها و فداکاری‌های آن‌ها پیروزی را برای ملت به ارمغان آورده و موجب حفظ حاکمیت و استقلال کشور می‌شود.

انتهای پیام

کد N821965

وبگردی