آفتاب
نماینده ورامین:

آب شرب مردم تهران حقابه کشاورزان دشت ورامین است

آب شرب مردم تهران حقابه کشاورزان دشت ورامین است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصمیم اخیر دولت برای انتقال مسئولیت متروی تهران به ورامین به راه‌آهن، گفت که این کار با قانون و مصالح مردم سازگار نیست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدحسین نقوی حسینی در تذکری در جلسه علنی امروز مجلس، اظهار کرد: اخیرا دولت تصمیم گرفته متروی تهران به ورامین، قرچک، پیشوا را از شرکت متروی تهران بگیرد و آن را به راه‌آهن بسپارد در حالیکه چنین تصمیمی با تدبیر، قانون و مصالح مردم سازگار نیست و دولت نمی‌تواند با مصوبه خود، مصوبه مجلس را لغو کند.

این عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با تاکید بر لزوم توجه جدی آموزش و پرورش به وضعیت معلمان، گفت: ما انتظار داریم دولت برای تحقق منویات رهبری در ملاقات با فرهنگیان لایحه جامع تقدیم مجلس کند چرا که توجه دولت به معیشت فرهنگیان مورد تاکید ایشان قرار داشت.

وی خواستار تسریع در اجرای خط دوم انتقال پساب تصفیه‌خانه جنوب تهران به دشت ورامین شد و افزود: آب شربی که امروز مردم تهران می‌نوشند حقابه کشاورزان دشت ورامین با چند هزار سال سابقه است و این کشاورزان راضی نیستند که حقابه کشاورزی‌شان آب شرب شود و زمین‌های کشاورزی آنها خشک شود.

انتهای پیام

کد N821733

وبگردی