آفتاب

مشاوره حقوقی رایگان امکان سایت جدید وزارت دادگستری

مشاوره حقوقی رایگان امکان سایت جدید وزارت دادگستری

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت دادگستری گفت: در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک و تقویت زیر ساخت‌های اداری الکترونیک، پورتال جدید وزارت دادگستری طراحی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدقاسم جلیلی ضمن اعلام این خبر افزود: پورتال جدید وزارت دادگستری، بر اساس سیاست‌های وزیر دادگستری در راستای تعامل بیشتر با سایر قوا، تنویر افکار عمومی، تحقق اهداف دولت الکترونیک و تقویت زیرساخت‌های اداری الکترونیک، طراحی و عملیاتی شده است.

جلیلی وجود امکانات تعاملی، روزآمد بودن از حیث طراحی و جامعیت را، از جمله ویژگی‌های پورتال جدید وزارت دادگستری عنوان و تصریح کرد: ایجاد سامانه مشاوره رایگان حقوقی از جمله قابلیت‌های مفیدی است که در طراحی این پورتال مورد توجه قرار گرفته و از این پس هموطنان عزیز می توانند با ورود به این سامانه، از خدمات مشاوره حقوقی رایگان بهره مند شوند.

وی زمان رونمایی از پورتال جدید وزارت دادگستری را در ایام عید مبعث اعلام کرد و گفت: در ایام عید سعید مبعث، از نسخه آزمایشی این پورتال رونمایی خواهد شد که امیدواریم در گام‌های بعدی، بر کارایی و جامعیت این پورتال افزوده شود.

انتهای پیام

کد N821529

وبگردی