آفتاب

ادعای رسانه صهیونیستی درباره عمل جراحی دبیرکل حزب ‌الله لبنان

ادعای رسانه صهیونیستی درباره عمل جراحی دبیرکل حزب ‌الله لبنان

«یدیعوت آحارونوت» با انتشار خبری مدعی شد که سید «حسن نصرالله» چند روز پیش در یکی از بیمارستان های بیروت تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه «یدیعوت آحارونوت» چاپ سرزمین های اشغالی با انتشار خبری مدعی شد که سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، چند روز پیش در یکی از بیمارستان های بیروت تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته است.
این روزنامه صهیونیستی در گزارش خود مدعی شد: اسناد بدست آمده ثابت می کند که نصرالله چند روز پیش بدلیل حمله قلبی، در یکی از بیمارستان های بیروت تحت عمل جراحی قرار گرفت.
این شایعه در حالی توسط این روزنامه صهیونیستی منتشر شده که این روزها حزب الله لبنان سالگرد پیروزی آزادسازی جنوب لبنان و بیرون راندن اشغالگران صهیونیستی را جشن می گیرد. از سوی دیگر اخبار رسیده از مرز سوریه و لبنان حاکی است که نیروهای حزب الله لبنان و ارتش سوریه طی چند روز اخیر موفق شده اند پیروزی های پی در پی در شهر قلمون علیه تروریست ها بدست آورند.
لذا به نظر می رسد روزنامه «یدیعوت آحارانوت» با انتشار این شایعه تلاش دارد افکار عمومی را منحرف کرده و به جوسازی علیه حزب الله بپردازد تا شاید با این کار به تخریب روحیه مبارزان حزب الله اقدام ورزد.
گفتنی است دبیرکل حزب الله لبنان حدود یک هفته پیش جدید ترین سخنرانی زنده خود را ایراد کرد و در آن مطالب مهمی درباره حمله ددمنشانه رژیم آل سعود و همدستانش به یمن و همچنین درگیری های قلمون مطرح نمود.

 

کد N820974

وبگردی