آفتاب

پیام تبریک لاریجانی به سیدحسن نصرالله و نبیه بری

پیام تبریک لاریجانی به سیدحسن نصرالله و نبیه بری

رییس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن سالروز پیروزی تاریخی مردم لبنان بر دشمن صهیونیستی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و نبیه بری رییس مجلس این کشور فرا رسیدن سالروز آزادسازی جنوب لبنان را تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

«دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

وظیفه خود می‌دانم به نیابت از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی به یاد ماندنی لبنان در برابر دشمن متجاوز و اشغالگر صهیونیستی در سال 2000 میلادی را به جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ و مقاوم لبنان تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بدون تردید این پیروزی تاریخی، تنها در سایه الطاف خداوند منان و ایثار و فداکاری‌های رزمندگان غیور مقاومت و پایداری وصف‌ناپذیر ملت بزرگ لبنان حاصل گردید. تجربه گرانقدر ملت‌های منطقه در ایستادگی در برابر دشمن صهیونیستی و کسب پیروزی‌های بزرگ در سال‌های اخیر به خوبی ثابت کرده است که مقاومت، گزینه راهبردی ملت‌های منطقه در برابر تجاوزات و خوی ددمنشی دشمن صهیونیستی است.

سربلندی و سرافرازی جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت قهرمان لبنان را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

«رییس محترم مجلس نمایندگان لبنان

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

از جانب خود و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عید مقاومت و آزادسازی و سالروز پیروزی بزرگ و تاریخی لبنان قهرمان و مقاوم در برابر رژیم صهیونیستی در سال 2000 میلادی را صمیمانه به جنابعالی و نمایندگان مجلس لبنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اطمینان دارم این رویداد ماندگار و فراموش نشدنی، جز با مجاهدت رزمندگان مقاومت و مدیریت بی‌نظیر و وحدت و همدلی رهبران فهیم لبنان به ویژه جنابعالی و دبیرکل محترم حزب‌الله حاصل نمی‌گردید.

سربلندی و سرافرازی جنابعالی، نمایندگان محترم مجلس و ملت بزرگ لبنان را از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران»

انتهای پیام

کد N820158

وبگردی