آفتاب

حسینیان: مخالف کوتاه آمدن از اصول در مذاکرات هستیم

حسینیان: مخالف کوتاه آمدن از اصول در مذاکرات هستیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم و مسئولین هیچگاه با مذاکره مخالف نبوده و نیستند، گفت: ما مخالف کوتاه آمدن از اصول هستیم و نگرانیم جام زهر را با رنگ و طمع دیگری در کام ملت بریزند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روح‌الله حسینیان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس اظهار کرد: امروز تاریخ ایران بر سر دو راهی عزت و ذلت قرار گرفته است و نمایندگان مردم ایران در این مقطع حساس نمی‌توانند بی‌تفاوت بمانند. من بر مبنای این وظیفه تاریخی و به نمایندگی از ملت بزرگوار انقلابی و قهرمان ایران می‌گویم که مردم و مسئولین هیچگاه با مذاکره مخالف نبوده و نیستند و حتی با عقب‌نشینی تاکتیکی، انعطاف موقت برای بازسازی قدرت و کسب آمادگی مخالف نیستیم.

وی افزود: ما با تساهل، تسامح و کوتاه آمدن از اصول به عنوان برنامه‌ای استراتژیک مخالفیم. امام خمینی (ره) استراتژی انقلاب را مشخص کردند و آن حمایت از مستضعفان جهان و به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام در سرتاسر جهان می‌باشد. ما مخالف این هستیم که از این اصل کوتاه بیاییم و این کوتاهی را فتح‌البابی برای تعامل با زورگویان جلوه دهیم. ما با فریب‌کاری مخالفیم و نگرانیم جام زهر را با رنگ و طمع دیگری در کام ملت بریزند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما کوتاه آمدن در مقابل زورگویان عالم را کمک به شکست چندین باره بشریت می‌دانیم. ما فروختن عزت ملت ایران را هیچ افتخاری نمی‌شماریم و هرگز به خاطر فضاسازی چند رسانه وابسته و نظرسنجی‌های ساختگی با این جماعت همرنگ نخواهیم شد.

حسینیان با بیان اینکه ایران پیمان منع گسترش تسلیحات هسته‌ای را امضا کرده، یادآور شد: پذیرش هر تحمیلی که تاییدی بر آپارتاید علمی باشد چیزی جز پیروزی زور بر قانون نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: صدها بار تجربه شده است که دولت آمریکا نامردانی فریبکار، پیمان‌شکن و غیرقابل اعتماد هستند. دولت‌های آمریکا در قبال اسکان میزبانان سرخ‌پوست خود بارها پیمان بسته‌اند ولی همواره پیمان شکسته‌اند یا آنها را قتل عام کرده‌اند. دولتمردان آمریکا در قراردادهای بین‌المللی هیچگاه به پیمان خود عمل نکرده‌اند. بی‌اعتمادی به دولتمردان آمریکا در خود آمریکا هم چنان شهرت دارد که این جمله بین روشنفکران آمریکایی معروف است که هر کس با دولت آمریکا قرارداد امضا می‌کند مجوز نابودی خود را به آن سپرده است.

این نماینده اصولگرای مجلس در بخش دیگری از نطق میان دستور خود اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل نظام کهنسال و قدرتمند شاه با حمایت همه ابرقدرت‌ها، پیروزی بر صدام و نابودی وی و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، سقوط هواپیماهای نظامی آمریکا در طبس، خواری و دربدری سازمان جهنمی منافقین و پیروزی حزب‌الله و حماس بر ارتش قدرتمند اسرائیل، پیروزی انصارالله بر قدرت‌های اهریمنی و ان‌شاءالله پیروزی آنها بر خاندان کثیف آل‌سعود همه نشان از این دارد که باید به خدا اعتماد کنیم.

انتهای پیام

کد N820050

وبگردی