آفتاب

شوخی مرضیه برومند با ایرج طهماسب و حمید جبلی / آشپز خوبی هستم

شوخی مرضیه برومند با ایرج طهماسب و حمید جبلی / آشپز خوبی هستم

مرضیه برومند می‌گوید که دست‌پختش خیلی خوب است و در دفترش آشپزی هم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این کارگردان سینما و تلویزیون که شامگاه سه‌شنبه مهمان برنامه «خندوانه» بود، با همراهی رامبد جوان و عروسک «جناب خان» لحظات خوبی را برای مخاطبان این برنامه رقم زد.

او در بخشی از این برنامه در مورد آشپزی حرف زد و گفت که دست‌پخت خودش خیلی خوب است؛ «البته من بلد نیستم مرصع‌پلو و از این‌جور غذاها درست کنم، با هر چیزی که دم دستم باشد غذا درست می‌کنم و غذاهایم همیشه خوشمزه می‌شود و تند.»

او از آشپزی به‌عنوان بهترین کاری نام برد که با آن می‌شود عشق و علاقه‌ات را به اطرافیانت ابراز کرد.

او در پاسخ به پرسش رامید جوان درباره این‌که شکمو هستید یا نه؟ گفت که شکمو نیست اما غذای خوب را دوست دارد و از خوردن غذای خوب لذت می‌برد.

برومند در بخش دیگری از این برنامه پاکت‌هایی را از رامبد جوان گرفت که توی آن‌ها کلماتی نوشته‌شده بود و او باید با آن‌ها جمله می‌ساخت. جمله‌سازی اول او تحسین رامبد جوان را به خاطر سرعت ذهن و قدرتش در داستان سازی به همراه داشت، جمله‌سازی دوم برومند چندان به دل خودش ننشست، اما رامبد جوان از آن تعریف کرد.

در پاکت سوم اما هم نام ایرج طهماسب بود، هم نام حمید جبلی و هم فلفل قرمز، برومند هم بلافاصله یک روایت ساخت؛ «ایرج طهماسب داشت هویج می‌خورد، جبلی اومد گفت یه گازم بده به من، طهماسب دم پایی را برداشت...نه نه این کار خیلی بدیه، طهماسب پرید توی قطار و...»

5757

کد N819532

وبگردی