آفتاب
دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:

استانی شدن انتخابات مجلس مشارکت مردمی را کاهش می دهد

استانی شدن انتخابات مجلس مشارکت مردمی را کاهش می دهد

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، گفت: استانی شدن انتخابات مجلس مشارکت مردمی را کاهش می دهد و این امر جمهوریت را به خطر می‌اندازد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی کیهانیان در جلسه شورای مرکزی حزب جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های پی در پی وزارت کشور برای احیای خانه احزاب اظهار کرد: به وزارت کشور توصیه می کنیم تشکیل شورای ملی دبیران احزاب را در دستور کار قرار دهد؛ چرا که این شورا می تواند بالندگی هرچه بیشتر کشور را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: طرح استانی شدن انتخابات ، سناریویی برای ایالتی کردن کشور است و جمهوریت نظام را به خطر می اندازد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تصویب این طرح نمایندگان مجلس را از پرداختن به مسایل خرد جامعه بازمی دارد و تنها به مسایل کلان تمرکز دارد که این به ضرر کشور است. استانی شدن انتخابات مجلس مشارکت مردمی را کاهش می دهد و این امر جمهوریت را به خطر می اندازد .

وی همچنین تصریح کرد: این حزب به دنبال آن است تا با جذب و تربیت نیروی انسانی توانمند در ساختار مدیریتی کشور تحول ایجاد کند چرا که چینش فعلی مدیریتی مورد پسند ما نیست. دفاتر استانی حزب جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به زودی راه اندازی می شود و عضو گیری افراد همفکر با قدرت بیشتر دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

کد N819362

وبگردی