آفتاب
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور:

مهمترین دستاورد دفاع مقدس ، اثبات کارآمدی فرهنگ جهاد و ایثار است

مهمترین دستاورد دفاع مقدس ، اثبات کارآمدی فرهنگ جهاد و ایثار است

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری، مهم ترین دستاورد هشت سال دفاع مقدس را اثبات کارآمدی فرهنگ جهاد در راه خدا دانست و گفت: جنگ هشت ساله نشان داد اگر ملتی متحد شود و برای خدا جهاد کند، به رغم نداشتن امکانات، پیروز هر میدان خواهد بود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، "پرویز اسماعیلی" که در جریان بازدید از نمایشگاه" اسناد ؛ میراث ماندگار " ، افزود: میراث آوران فرهنگ جهاد و شهادت، روحیه مسلمانان صدر اسلام را در کشور زنده کردند و هشت سال دفاع مقدس فراتر از نبرد میان کشوری با کشوری دیگر و حامیانش بود.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان، هر زمان که با وحدت و همدلی مردم ایستادگی و مقاومت کرد ، به پیروزی رسید و موفق شد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری، رمز موفقیت انقلاب اسلامی را در تمامی عرصه ها وجود همان فرهنگ کارآمد جهاد در راه خدا دانست و افزود: امسال نیز که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی» نامگذاری شده است، نمادی از همین فرهنگ است که اگر همدلانه در دفاع از آرمان ها ایستادگی کنیم، بسیاری از اهداف محقق خواهد شد و با عبور از موانع پیش رو، شاهد اقتدار روزافزون نظام خواهیم بود.

همچنین در این نمایشگاه از چند نامه مردمی،کمک ها و حمایت ها از جبهه، همراه با پی نوشت مقام معظم رهبری به عنوان رییس جمهوری وقت، با حضور معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری و همسر شهید علی کرمعلی نژاد رونمایی شد.

گفتنی است همسر شهید کرمعلی نژاد در نامه ای که به حضرت آیت الله خامنه ای در زمان جنگ تحمیلی نوشته بود، با تاکید بر اینکه همسر مفقود الجسد ایشان در راه آرمان های نظام و انقلاب، قدم در راه جهاد خدا گذاشته است، از معظم له درخواست کرده بود که تنها سرمایه مالی خود را که یک النگوی طلا بوده، برای کمک به جبهه ها تقدیم نماید.

همچنین به پاس جانفشانی های شهید بزرگوار علی کرمعلی نژاد در راه انقلاب و همچنین ایثارگری های همسر شهید، لوح تقدیری از سوی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری به همسر آن شهید اهدا گردید.

نمایشگاه اسناد؛ میراث ماندگار به همت مرکز پژوهش، سنجش و اسناد معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری برگزار شده است.

در این نمایشگاه اسناد و عکس هایی از اواخر دوره پادشاهی قاجاریه تا اواخر دولت آیت الله هاشمی رفسنجانی درمعرض نمایش علاقمندان قرار گرفته است.

متن نامه پیشنهاد دکتر حسابی به منظور تاسیس سازمان انرژی اتمی، طراحی اسکناس ملی ایران، گزارش فعالیت های شورای مرکزی جهاد سازندگی در زمینه شرکت روستاییان در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین برخی دیگر از اسناد و تصاویر دولتی از مهم ترین اسناد نمایش داده شده در این نمایشگاه است.

انتهای پیام

کد N819348

وبگردی