آفتاب

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از احزاب برای حضور در جلسه عمومی خانه احزاب

دعوت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات از احزاب برای حضور در جلسه عمومی خانه احزاب

رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: احزاب این شورا به اتفاق در جلسه مجمع عمومی خانه احزاب شرکت می‌کنند.

فرج کمیجانی در گفت‌وگو با خبرنگارسیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)‌، با اشاره به اینکه جلسه کمیته انتحابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد اظهار کرد: در این جلسه رابطین استان ها درباره نحوه و میزان فعالیت شبعات استانی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گزارش های مفصلی ارائه کردند که بیان این گزار ش ها موجب رضایت اعضا شد.

وی در ادامه افزود: در بخش دیگری از این جلسه تعدادی از اعضای شورا که عضو شورای مرکزی پنجم خانه احزاب بودند گزارشی از روند اقدامات انجام شده برای برگزاری جلسه مجمع عمومی خانه احزاب ارائه کردند. اعضای جلسه تاکید کردند که شورای مرکزی دوره پنجم خانه احزاب یا بازرسان حق برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب را دارا هستند اما نفس بازگشایی خانه احزاب مهم تر از آن است که چه کسانی مجمع عمومی را برگزار می‌کنند.

کمیجانی در پایان با اشاره به اینکه تصمیم جمع بر این شد که احزاب عضو شورا ی هماهنگی جبهه اصلاحات به اتفاق در جلسه مجمع عمومی خانه احزاب شرکت کنند خاطر نشان کرد: ما از همه مسئولان خانه احزاب فعال در عرصه سیاسی کشور با هر گرایش سیاسی که به جلسه مجمع عمومی خانه احزاب دعوت شده اند درخواست می کنیم که در جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده خانه احزاب با نگاهی مثبت شرکت کنند.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی خانه احزاب پنجشنبه هفته جاری ( 31 اردیبهشت) در محل وزارت کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N819105

وبگردی