آفتاب

جلسه لاریجانی، ربیعی و متقاضیان استیضاح برگزار می‌شود

جلسه لاریجانی، ربیعی و متقاضیان استیضاح برگزار می‌شود

نایب رییس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس گفت: قرار است فردا یا چهارشنبه جلسه نمایندگان استیضاح کننده با رییس مجلس و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شود.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کویر، گفت: در صورتی که بعد از جلسه، استیضاح کنندگان قانع نشوند طبق روال قانونی استیضاح باید اعلام وصول شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس تصریح کرد: روز گذشته استیضاح کنندگان با رییس‌مجلس نیز جلسه‌ای تشکیل دادند اما وزیر کار سفری داشت و نتوانست وقتش را با مجلس هماهنگ کند.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش درباره تامین خوراک پتروشیمی فجر کرمان اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری هایی که از سال قبل از سوی نمایندگان استان و استاندار کرمان صورت گرفت، در آخرین جلسه با معاون برنامه ریزی وزیر نفت، این وزارتخانه توافق کرد که خوراک را برای پتروشیمی فجر کرمان در نظر بگیرد و براساس اقدام و تخصیص ها، این امر نهایی شد.

وی افزود: در سال جاری نیز وزارت نفت طی نامه ای تخصیص را مکتوب ارائه کرده و امیدواریم کار اجرای پروژه براساس برنامه زمان بندی انجام و تحول اقتصادی بزرگی در کرمان صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N818770

وبگردی