آفتاب
اجمالی/ وزیر کشور در همایش استانداران:

برخی گروه‌های مخالف دولت، معاند هستند نه منتقد

برخی گروه‌های مخالف دولت، معاند هستند نه منتقد

وزیر کشور با اشاره به برخی گروه‌های مخالف دولت گفت: برخی گروه‌ها نه تنها با این دولت، بلکه با دولت‌های قبل هم سازگاری نداشتند و در پی منافع و سودهای بادآورده هستند که می‌توان اسم آنان را معاند گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست استانداران سراسر کشور که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه بعضی از داوری‌ها و قضاوت‌ها در حوزه سیاسی منصفانه نیست، گفت: بعضی از قضاوت‌ها در حوزه‌ سیاسی، منصفانه و از سر خیرخواهی نیست و بخشی از افرادی که با دولت مقابله دارند، هیچ‌گاه با جمهوری اسلامی هم سازگاری نداشتند و این‌ها، عوامل پنهان آشکار دارند و هم امکانات، قدرت و دنبال منافع و سودهای بادآورده خود هستند که می‌توان اسم آنان را معاند گذاشت.

وی تاکید کرد: این افراد نه با دولت روحانی و نه با دولت‌های قبلی سازگاری نداشتند؛ دنبال اهداف سیاسی خود هستند و ما با گروه‌هایی که مخالف و معاند هستند، اگر اقدامی خلاف مسائل ملی انجام دهند، با آنان برخورد می‌کنیم.

وزیر کشور با اشاره به وظیفه استانداران در زمینه آگاهی‌بخشی به افراد جامعه، گفت: وظیفه ما به عنوان دولت این است که جایگاه دولت را در سیاست‌های نظام تبیین کنیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دولت با گروه‌های سیاسی تعامل مثبت خواهد داشت، گفت: وزارت کشور به عنوان متولی سیاست داخلی از رفتارهای قانونی منصفانه سیاسی در هر جهتی که باشد، حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: ما باید برای قانونمند کردن رفتارهای گروه‌های سیاسی بکوشیم و آنان را تقویت کنیم. اما در حوزه معاندین و مخالفین با کسی تعارف نداریم و زمانی که این گروه‌ها از چارچوب قانون خارج شده‌اند، شما استانداران نیز وظیفه دارید با آنان برخورد کنید چرا که اگر فرصت پیدا کنند، در شرایط امنیتی خاص باز می‌توانند مشکل ایجاد کنند.

ادامه دارد...

کد N818437

وبگردی