آفتاب

تاکید پارلمان برزیل بر حمایت از فلسطین

تاکید پارلمان برزیل بر حمایت از فلسطین

نمایندگان پارلمان برزیل بر حمایت از مبارزات ملت فلسطین و حق آنان در برخورداری از آزادی و استقلال تاکید کرده و ادامه اشغالگری رژیم صهیونیستی، محاصره فلسطینیان و تجاوزات روزمره علیه مردم فلسطین در نوار غزه، قدس و کرانه باختری را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نمایندگان برزیلی در جریان بزرگداشت روز اقلیت‌های اسلامی خواستار آزادی تمامی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی شدند.

در همین راستا، وادسون ریبیرو، نماینده پارلمان برزیل ضمن تقدیر از مبارزات ملت فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنان در برابر رژیم صهیونیستی، تجاوزات و جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

از سوی دیگر، ابراهیم زبن، سفیر فلسطین در برزیل نیز ضمن تمجید از برپایی چنین مراسمی در برزیل، بر موضع ثابت 57 کشور اسلامی در همزیستی مسالمت‌آمیز و احترام به حقوق و اعتقادات دیگران تاکید کرد.

ابراهیم زبن حمایت‌های بی‌دریغ کشورهای جهان از جمله برزیل از فلسطین را ستود و تاکید کرد که ملت فلسطین تا زمان آزادی سرزمین خویش و تشکیل کشور مستقل خود به مبارزه علیه رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

انتهای پیام

کد N818197

وبگردی