آفتاب

رئیس رژیم صهیونیستی امشب به آلمان می‌رود

رئیس رژیم صهیونیستی امشب به آلمان می‌رود

رئیس رژیم صهیونیستی قرار است یکشنبه شب و در یک سفر سه روزه و به عنوان بخشی از مراسم پنجاهمین سالگرد همکاری دیپلماتیک میان آلمان و اسرائیل به برلین برود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه اورشلیم پست، 12 مه 2015 سالروز پنجاهمین سال همکاری دیپلماتیک میان اسرائیل و آلمان است و اوون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی قرار است در این سفر سه روزه با یوآخیم گائوک، رئیس‌جمهوری آلمان در نشستی برای «صندوق ملی یهود» که تحت حمایت بنیاد آینده اسرائیلی - آلمانی است، دیدار کند.

آن دو همچنین قرار است درباره برنامه‌هایی به منظور حفظ و تقویت روابط دو جانبه و با هدف بهتر کردن روابط میان برلین و تل‌آویو در این نشست گفت‌وگو کنند.

سفر سه روزه ریولین رسماً روز دوشنبه آغاز می‌شود و وی در کاخ ریاست جمهوری با گائوک دیدار خواهد کرد.

وی همچنین قرار است با مایکل مولر، شهردار برلین، جوانان اسرائیلی و آلمانی، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، پرفسور نوربرت لامرت، رئیس پارلمان و فرانک والتر اشتاینمایر، وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت‌وگو داشته باشد.

وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: سفرم به آلمان بسیار اهمیت دارد. ما در کنار مردم آلمان سفری طولانی را طی کرده و از سختی‌ها و ترس‌هایی عبور کرده‌ایم و اینها باعث شدند تا امروز همکاری و دوستی عمیقی داشته باشیم. معتقدم که سفر من به آلمان باعث تعمیق روابط میان دو طرف می‌شود.

انتهای پیام

کد N817798

وبگردی