آفتاب
فرمانده نیروی هوایی ارتش مطرح کرد:

ضرورت مقابله مسئولین باتهدیدات نرم دشمن/توجه بیشتر به محیط سربازی

ضرورت مقابله مسئولین باتهدیدات نرم دشمن/توجه بیشتر به محیط سربازی

امیر شاه صفی تاکید کرد: امروزه مقابله با تهدیدات نرم دشمن یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولین باشد زیرا بیشترین هجمه این تهدیدات برای فریب جوانان کشور طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در شورای ستادی این نیرو که صبح امروز(یکشنبه) ۲۰ اردیبهشت با حضور معاونین و فرماندهان برگزار شد گفت: اعتکاف،بستر و فضای  مناسبی برای اندیشیدن و تفکر است که مانند آبی حیات بخشِ، کویر  غفلت و فراموشی ها را سیراب کرده و به جان و روح انسان زندگی تازه می بخشد.

وی افزود:  به برکت وجود نظام مقدس اسلامی، سنت اعتکاف در ایران احیاء شد که امسال،  استقبال پرشور خانواده ها  و جوانان از این مراسم معنوی بسیار چشم گیر تر از سال های قبل بود و شایسته تقدیر است.

امیر سرتیپ خلبان شاه صفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  تعداد زیادی  از معتکفین نیروی هوایی  سربازان  وظیفه بودند اظهار داشت: بنا به  تاکید فرماندهی معظم کل قوا  باید طوری رفتار کنیم  که سربازان بعد از خدمت سربازی نسبت به ارتش و نظام مقدس اسلامی خوش بین، و ضمن اینکه یک فرد متدین و انقلابی هستند به آینده نیز امیدوار باشند که سنت حسنه اعتکاف نقش اساسی در تعالی معنوی سربازان می تواند داشته باشد.

وی افزود: باید در خصوص آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار وشهادت وترویج فرهنگ دفاع از کشور برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.

امیر شاه صفی تصریح کرد:  امروزه مقابله با جنگ نرم وتهدیدات نرم دشمن یکی از اقدامات مهمی است که بایستی مورد توجه همه مسئولین در بخش های مختلف باشد،چرا که بیشترین هجمه این تهدیدات  برای فریب جوانان کشور طراحی وبرنامه ریزی شده است.

فرمانده  نهاجا ادامه داد: البته در این زمینه کلاسهای ویژه ای با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس ، دوره های بصیرت،آشنایی با احکام اسلام و.....در مراکز آموزشی سربازی نیروی هوایی برگزار می شود .

وی ادامه داد: درواقع هدف ما بر این است که بتوانیم افرادی تربیت کنیم که همواره در مواقع بحران وخطر به عنوان پیشقراولان دفاع از مرزهای ایران اسلامی در خط مقدم قرار گیرند.

فرمانده نیروی هوایی در پایان از همه مسئولین و فرماندهان خواست تا ضمن توجه بیشتر به محیط های سربازی، منویات فرماندهی معظم کل قوا را نصب العین قرار دهند تا از وجود این سربازان وظیفه که سرمایه بالقوه ارزشمندی برای نظام هستند بهترین بهره را ببریم.

کد N817664

وبگردی