آفتاب
بزرگواری در تذکری:

فوق العاده ایثارگری به فرهنگیان جانباز پرداخت شود

فوق العاده ایثارگری به فرهنگیان جانباز پرداخت شود

نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان خواستار اجرای قانون پرداخت فوق‌العاده ایثارگری به مشمولین این قانون در وزارت آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، حجت‌الاسلام سید علی محمد بزرگواری در تذکری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس اظهارکرد: مطابق ماده 51 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران کلیه دستگاههای اجرایی مشمول این قانون موظفند به جانبازان 25درصد و بالاتر و آزادگان مبلغی معادل 25 درصد حداقل حقوق کارکنان دولت را که هر ساله توسط دولت تعیین می‌شود به عنوان فوق‌العاده ایثارگری به طور ماهانه پرداخت کنند.

وی افزود: علی رغم این که برخی وزارت‌خانه‌ها این قانون را اجرا می‌کنند اما وزارت آموزش و پرورش تاکنون اقدام به اجرای این قانون در مورد فرهنگیان این جانباز نکرده است لذا از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم در اسرع وقت نسبت به اجرایی شدن این قانون اقدام لازم و شایسته را انجام دهد.

بزرگواری همچنین خواستار پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته از سوی وزیر آموزش و پرورش شد.

این نماینده مجلس با اشاره به بیانات اخیر رهبری نیز گفت: همانگونه که رهبری فرمودند ، ما مذاکرات درشبح تهدید را نمی‌پذیریم و به فرموده بنیان گذار جمهوری اسلامی ما مرد جنگیم و به مغزهای پوسیده‌ی سردمداران آمریکایی اعلام می‌کنیم که آرزوی قلبی ما مقابله با شماست و باید بدانید که آزموده را آزمودن خطاست.

انتهای پیام

کد N817388

وبگردی