آفتاب

بروجردی: عربستان ناگزیر به اعلام این آتش بس بود

بروجردی: عربستان ناگزیر به اعلام این آتش بس بود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل یمن با راه حل های سیاسی قابل حل است نه نظامی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، علاء الدین بروجردی در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز اظهار کرد: شاهد آتش بس اعلامی از سوی عربستان و گروه ساختگی ائتلافی هستیم و بدون شک عربستان ناگزیر به اعلام این آتش بس بود.

وی خاطر نشان کرد: سعودی ها، یمن را حیات خلوت خود می دانستند اما مردم یمن با تمام توان در مقابل آنها ایستاده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: عربستان سعودی پس از شکست در حمله هوایی به یمن، به دنبال خروج آبرومندانه از این کشور مقاوم است.

بروجردی، اظهار کرد: شگرد اصلی عربستان از حمله هوایی به یمن تحریک سایر کشورهای همسو و اسلامی علیه این کشور بود که با بیداری امت اسلامی نتوانستند به این موضوع دست یابند.

وی با اشاره به تاثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از هر مقاومتی در برابر صهیونیست ها در اقصی نقاط جهان بر هیچ کس پوشیده نیست.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت و گو های هسته ای ایران را نشان از باور طرف های مقابل به توانمندی های ایران دانست و گفت: موضع ما در موضوع هسته ای باید موضع اقتدار باشد.

وی با اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، گفت: اعضای این تیم همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که امروز در عرصه سیاسی وارد عمل شده اند که حمایت از آنها وظیفه ملت، مجلس و تمامی گروه های سیاسی است.

بروجردی، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جریان مذاکرات هسته ای برنده بوده است و ما موضع عزت را در مقابل غرب و آمریکا مد نظر داریم.

انتهای پیام

کد N816671

وبگردی