آفتاب

استرالیا: سازمان ملل برای "نظم جدید جهانی" از تغییر آب و هوا سوء‌استفاده می‌کند

استرالیا: سازمان ملل برای "نظم جدید جهانی" از تغییر آب و هوا سوء‌استفاده می‌کند

مشاور ارشد نخست وزیر استرالیا در امور بازرگانی، سازمان ملل را به سوء استفاده از علوم دروغین مربوط به آب و هوا برای رسیدن به نظم جدید جهانی متهم کرد؛ ادعای ناراحت کننده‌ای که همزمان با سفر رایزن ارشد سازمان ملل در امور آب و هوا به استرالیا مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری رویترز، کریستینا فیگورس که ریاست "کنوانسیون سازمان ملل در امور تغییر آب و هوا" را به عهده دارد، در سفر به استرالیا از این کشور خواست تا از تولید زغال سنگ که به شدت آلوده کننده است، دست بردارد.

استرالیا در زمان نخست وزیری تونی ابوت، تمایلی به مشارکت در سیاست‌های مربوط به تغییر جهانی آب و هوا از خود نشان نداده و بی‌هیچ نتیجه‌ای تلاش می‌کند تا این مساله را از برنامه نشست رهبران "گروه 20" خارج نگه دارد.

موریس نیومن، رئیس شورای مشورتی بازرگانی تونی ابوت، نخست وزیر استرالیا و یکی از افراد مشکوک به برنامه تغییر آب و هوا گفت: سازمان ملل برای پایان دادن به دموکراسی و اعمال حکومت دیکتاتوری از الگوهای غلط برای نشان دادن افزایش مدام دمای کره زمین استفاده می‌کند.

وی افزود: برنامه اصلی بر نفوذ و قدرت سیاسی متمرکز شده و افزایش دمای زمین یک قلاب است. برنامه اصلی در واقع تحت کنترل گرفتن نظم جدید جهانی است. این مساله مغایر با کاپیتالیسم و آزادی است و سازمان ملل برای رسیدن به هدفش فاجعه زیست محیطی را به یک موضوع خانگی تبدیل کرده است.

فیگورس در سخنرانی در ملبورن از استرالیا خواست از آنجایی که جهان درگیر افزایش دمای زمین است دست از تولید ذغال سنگ بردارد.

ابوت زغال سنگ را به عنوان محصولی خوب برای بشریت مبنای سعادت برای آینده نزدیک توصیف کرد.

فیگورس همچنین از استرالیا خواست تا نقش مهمی را در نشست آب و هوا که دسامبر سال جاری میلادی در پاریس برگزار می‌شود ایفا کند.

انتهای پیام

کد N816560

وبگردی