آفتاب
عضو کمیسیون عمران‌ مجلس:

بانک‌ها تسهیلات و سرمایه در گردش در اختیار واحد‌های تولیدی قرار دهند

بانک‌ها تسهیلات و سرمایه در گردش در اختیار واحد‌های تولیدی قرار دهند

عضو کمیسیون عمران‌ مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به واردات بی ‌رویه کالاهای خارجی و بی‌اعتنایی‌ها به اقتصاد مقاومتی، خواهان اشتغالزایی و حمایت از تولیدات داخلی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان،‌ "علی نعمت چهاردولی" با اشاره به اینکه جوانان ما پُست نمی‌ خواهند، کار می‌خواهند، افزود: اشتغال اولویت جوانان ایرانی است.

وی ‌تصریح کرد: جوانان ما می ‌خواهند به عنوان سرباز به کشورشان خدمت کنند، ابتکار و نوآوری داشته باشند و خانه و زندگی تشکیل دهند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: هر روز شاهد کاهش تعرفه کالاهای وارداتی هستیم که در داخل کشور تولید می ‌شوند.

چهاردولی نسبت به تعطیلی ذوب آهن‌ها و منسوجات نبافته هشدار داد‌ و اظهار کرد: متأسفانه شاهد هدر رفت علم، قدرت، توانایی و پتانسیل‌های کشورمان هستیم و بحث اقتصادی مقاومتی به خوبی اجرا نمی شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس ‌با بیان اینکه جوانان ما می‌خواهند سربار نباشند، بر لزوم راه اندازی مجدد شرکت‌ها، کارگاه‌ها و کارخانه‌ها ‌تأکید کرد.

چهاردولی با گلایه از اینکه بانک‌ها همراهی و همکاری انجام نمی دهند، خواستار کاهش سود بانک‌ها و اهدای تسهیلات و سرمایه در گردش در اختیار واحد‌های تولیدی شد.

انتهای پیام

کد N815870

وبگردی