آفتاب
عوض حیدرپور:

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست

مظلومیت شهدای ترور مهم‌ترین ویژگی آن‌هاست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور آدرس اشتباه غرب برای مبارزه با تروریسم را اصلاح می‌کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) عوض حیدرپور افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبیین‌کننده راه نورانی آن‌ها برای آیندگان است.

وی با بیان این‌که «درباره این شهدا چند نکته اساسی و بسیارمهم قابل ذکر است»، خاطرنشان کرد: اولین ویژگی شهدای ترور گمنام‌بودن آن‌هاست و ویژگی دیگر آن‌ها نیز مظلومیت این شهداست.

وی مهم‌ترین خصوصیت شهدای ترور را بی‌گناه‌بودن آن‌ها عنوان کرد و افزود: مسئله‌ای که در رابطه با شهدای ترور وجود دارد، به‌ناحق ریخته‌شدن خون آن‌هاست.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که «برگزاری این کنگره می‌تواند منشاء بیداری و روشنگری شود»، تصریح کرد: این یک اصل است که خون انسان بی‌گناه تقاص خود را پس می‌گیرد.

وی با بیان این‌که «برگزاری این گونه کنگره‌ها و همایش‌ها در ارتقای سطح اطلاعات مردم کشورمان و دیگر نقاط جهان درباره شهدای ترور بسیار مؤثر است»، گفت: میهمانان و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی با حضور در این کنگره با صاحب خون‌های به‌ناحق ریخته‌شده بر زمین بیش‌تر آشنا شده و مظلومیت آن‌ها را درک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای ترور انسان‌های متدین و بی‌گناهی بودند که در مظلومیت آن‌ها همین بس که بعضی از آن‌ها در منزل خود و بر سر سفره افطار ماه مبارک رمضان توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: مسئله‌ای که درحال‌حاضر و در جریان برگزاری این کنگره نیاز است تبیین شود این است که متأسفانه امروزه غرب برای مبارزه با تروریسم به افکار عمومی آدرس غلط می‌دهد و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران همواره به‌دنبال دفاع از مظلومین بوده است و برگزاری این کنگره می‌تواند آدرس اشتباه غرب به ملت‌های دنیا برای مبارزه با تروریسم را اصلاح کند.

انتهای پیام

کد N815700

وبگردی